Atsibodo žieminės kelių spūstys? Naudingi patarimai, kaip jų išvengti

1

Atsibodo žieminės kelių spūstys? Naudingi patarimai, kaip jų išvengti

Gruodis didmiesčių vairuotojams metai iš metų tampa bene sudėtingiausiu mėnesiu, kai oro sąlygos ir kalėdinė karštligė kuria spūstį po spūsties. Tad patyrusio vairuotojo Gyčio bei kasdien miestą naršančio žurnalisto Orijaus Gasanovo paklausėme, kaip mieste judėti pigiau, saugiau ir dar aplenkiant minią.

Profesionalo patarimai, kaip keliauti pigiau ir greičiau

Vienos didžiausių Europos pavėžėjimo paslaugų platformų „Bolt“ vairuotojas Gytis pastebi, kad gruodžio orai neturėtų stebinti – kasmet sulaukiame sniego, šlapdribos ir slidžios kelio dangos. Jis taip pat priduria, jog pirmiausia nuo papildomų nemalonumų, kuriuos gali sukelti pavojingesnės sąlygos, apsaugo atidumas ir dėmesingumas. O kaip išvengti susidariusių kalėdinių kamščių?

„Spūstys dažnai susiformuoja per koncertus ar sporto varžybos, kurių ypač pagausėja šventiniu laikotarpiu. Žmonės nori į juos vykti savo automobiliu, nes taip tikisi sutaupyti laiko, tačiau pasidaro sau meškos paslaugą. Pirmiausia, automobilį dažnai tenka statyti toli nuo pačios renginio vietos ir dar sekti, kuriam laikui mokėti už stovėjimą. Antra, išvykstant visuomet susidaro ilgiausios eilės ir beveik niekas plano grįžti greičiau neįgyvendina. Šiuo atveju pavėžėjai turi ryškų pranašumą – jie gali atvykti į bet kokį tašką, ir prie pat įėjimo, ir toliau nuo stovėjimo aikštelės, kurioje užstrigę kiti automobiliai“, – patarimu dalijasi vairuotojas Gytis. 

Jei tik įmanoma, pakoreguokite darbo ir apsipirkimų grafikus. Galbūt galite darbą pasiekti anksčiau už kolegas ir rytines spūstis bei išvykti iš jo ir netgi apsipirkti, kol didžioji dalis vilniečių dar dirba? Analogiškai planuokite ir savaitgalius – juk beveik neišvengiamai didieji prekybos centrai bus sausakimši. Laiko prasme gal netgi produktyviau čia vykti kelis kartus darbo dieną nei vieną kartą šeštadienį. 

Galiausiai, nesvarbu, ar naudojatės navigacijos programėle, ar miesto žemėlapį saugote atmintyje, „Bolt“ vairuotojas ragina nepamiršti, kad į bet kokį tašką nuvykti galima aibe skirtingų kelių. Gruodį, kai eismas labai intensyvus, pagalvokite, kaip greičiausiai ir paprasčiausiai galite išsukti iš spūsties – kartais greičiau bus rinktis aplinkkelį nei gaišti laiką stoviniuojant.

Gytis taip pat išduoda naudingą patarimą norintiems už kelionę su pavėžėju mokėti mažiau ir dar sutrumpinti laukimo laiką. Pėsčiomis paėjėkite iš senamiesčio, kuriame paklausa pati didžiausia, o siaurose gatvėse automobiliai juda labai lėtai – neabejotinai rasite pigesnį „Bolt“ pasiūlymą, kuris tikriausiai dar ir greičiau atvyks. 

„Pats svarbiausias patarimas, kaip išvengti spūsčių, susijęs net ne su konkrečiu elgesiu kelyje, o su transporto pasirinkimu. Nuosavu automobiliu judėti patogu, tačiau sudėtinga rūpintis automobilio statymu ir žiemą būtina elgtis itin atsargiai, viešasis transportas pigus, bet lėtas ir ne toks efektyvus. Pavėžėjai gelbėja nuo šių situacijų, nes juda greitai ir nepririša naudotojo prie stovinčio automobilio“, – rekomenduoja vairuotojas. 

Kartais žmogus gudresnis už kompiuterį

Žurnalistas Orijus Gasanovas pasakoja pavėžėjų paslaugomis besinaudojantis penkis šešis kartus per dieną. Vyras juokauja tiesiog neturintis kada mokytis vairuoti ir ieškoti nuosavo automobilio, o po miestą juda dažnai ir iš taško A pasiekti tašką B turi greitai, tad kliaujasi mobiliąja pavėžėjų platforma. 

„Ypatingos strategijos aplenkti kamščius neturiu ir kelionių neplanuoju, nes tiesiog visuomet skubu, tad renkuosi tą kelionės būdą, kuriam nereikia toli eiti iki stotelės ar ilgai laukti. Be to, važiuodamas automobiliu galiu kompiuteriu ar telefonu pabaigti kokį trumpą neraminantį darbą, kuriam tądien kaip tik trūksta keleto minučių“, – pasakoja žinomas žmogus. 

„Pavėžėjų paslaugomis naudojuosi ne tik dėl to, kad taip judėti mieste greičiausia, bet ir todėl, kad, kaip žino mano socialinių tinklų sekėjai, mėgstu su pačiais vairuotojais padiskutuoti, išgirsti jų gyvenimo istorijas. Jos paprastai būna labai įdomios, ypač iš svetimų šalių atvykusių žmonių, galinčių papasakoti apie man visiškai nepažįstamas patirtis“, – sako O. Gasanovas. 

Pagrindinis keliskart per dieną mieste keliaujančio vyro patarimas – geriau už bet kokį vairuotoją žinoti savo namų apylinkes ir visuomet pasikliauti patirtimi. Spūstis gyvai sekančios programėlės tikslios, tačiau ne visada praktiškos. 

„Kartais su vairuotojais diskutuojame dėl tikslaus maršruto kelio – programėlė gali rodyti vieną kryptį, bet aš pažįstu savo namų apylinkes ir tvirtai žinau, kad vykti iš pirmo žvilgsnio tolimesniu keliu apsimoka labiau. Tad mano patarimas bandant sutaupyti laiko ir neužtrukti spūstyse – žinoti patogiausią maršrutą namo geriau už bet kokią programėlę“, – šypteli O. Gasanovas.   

Apie „Bolt“

„Bolt“ – Europoje lyderiaujanti pavėžėjimo platforma, kurianti lengvesnį, greitesnį ir patikimesnį susisiekimą mieste.

Kompaniją 2013 m. įkūrė Markusas Villigas. Tai viena greičiausiai augančių transporto platformų Europos bei Afrikos žemynuose, į kurią jau yra investavę „Daimler“, „Didi Chuxing“, „Korelya Capital“ ir „TransferWise“ bendraįkūrėjas Taavetas Hinrikus.

„Bolt“ paslaugomis naudojasi virš 30 milijonų žmonių daugiau nei 35 valstybėse visame pasaulyje. Daugiau informacijos: www.bolt.eu.

Pranešimą paskelbė: – -, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“

Kiti skelbimai:
 
TOMS Citrus Stripe Print Rope Women's Alpargata Multi-Color 37
 
TOMS Alien Galaxy Glow In The Dark Women's Black 37,5
 
REIMA Vatten Blue Dream 116
 
REIMA Mighty Black 164
 
REIMA Lampi Yellow 116

Rekomenduojame

Vairavimas per balas: ką daryti, kad automobilis netaptų skenduoliu

Vairavimas per balas: ką daryti, kad automobilis netaptų skenduoliu

Vasaros karščiai neatsiejami nuo gaivalingų audrų ir liūčių, apsemiančių gatves. Nors tai nutinka bene kasmet, ne visi vairuotojai žino, ką daryti prieš save kelyje išvydus tyvuliuojančią balą. Draudikai sako, kad dėl trūkstamų įgūdžių, savo ir automobilio galimybių pervertinimo ar paprasčiausių netinkamų aplinkybių vairuotojams, važiuojantiems patvinusiais keliais, neretai tenka baloje laukti techninės pagalbos.  Draudimo bendrovės BTA […]

Automobilyje paliktam vaikui vasaros karščiai gali būti mirtinai pavojingi

Automobilyje paliktam vaikui vasaros karščiai gali būti mirtinai pavojingi

Kasmet vasarą garsiai nuskamba bent vienas kitas atvejis, susijęs su automobilyje paliktais mažamečiais vaikais. Draudimo bendrovė „Gjensidige” atkreipia dėmesį, kad saulėtą vasaros dieną automobilyje palikę vaiką tėvai rizikuoja jo sveikata. Neretai tėvai, nenorėdami žadinti važiuojant užmigusio vaiko, palieka jį miegoti prie praviro lango uždarytoje transporto priemonėje, nesusimąstydami, kaip jie tuo metu rizikuoja vaiko sveikata. Viešai […]

„Circle K“ į degalinę Tauragėje investavo 2 mln. eurų

„Circle K“ į degalinę Tauragėje investavo 2 mln. eurų

Kanados kapitalo degalinių tinklas „Circle K“ iš esmės užbaigė savo didžiausią pastarųjų metų investicijų projektą Tauragėje. Į prieš pusantrų metų įsigytą degalinę tinklas investavo daugiau kaip 2 mln. eurų, įskaitant ir jos įsigijimo išlaidas: pastatė naują parduotuvę, atnaujino degalų zoną, baigia įrengti visiškai naują automobilių plovyklą. Po generalinės rekonstrukcijos darbą pradėjusios „Circle K“ Tauragės degalinės, […]

„DPD Lietuva“ jau įveda papildomas saugumo priemones siuntų pristatymo procesuose

„DPD Lietuva“ jau įveda papildomas saugumo priemones siuntų pristatymo procesuose

Vyriausybei reaguojant į dabartinę situaciją Lietuvoje, kai dėl koronaviruso (2019-nCoV) šalyje vėl stiprinamos apsisaugojimo priemonės ir grąžinamas privalomas kaukių dėvėjimas, „DPD Lietuva“ krizinei situacijai ruošiasi iš anksto. Stengiantis kiek įmanoma labiau sumažinti riziką savo klientams ir kurjeriams, siuntų pristatymo įmonė imasi prevencinių veiksmų.  Nors šalyje ir nėra įvestas karantinas, siekiant užkirsti kelią koronaviruso infekcijos plitimui, […]