Atnaujintas „Tiguan“ jau prekyboje – kainos prasideda nuo mažiau nei 24 tūkst. eurų

1

Atnaujintas „Tiguan“ jau prekyboje – kainos prasideda nuo mažiau nei 24 tūkst. eurų

Atnaujintas „Volkswagen Tiguan“ jau pasirodė gamintojo atstovybėse Lietuvoje. Atnaujintas „Tiguan“ tapo visiškai skaitmenizuotas ir, MIB3 pramogų sistemos, lietimu valdomo multifunkcinio vairo bei belaidės telefono jungties dėka, dar junglesnis. Pirmą kartą į jį montuojama iki 210 km/val. veikianti dalinai autonominio važiavimo sistema „Travel Assist“, kuri padeda lengviau įveikti greitkelius, ir vieni geriausių pasaulyje „IQ Lights“ LED matricos žibintai. „Tiguan“ su 1.5 TSI varikliu ir 6 pavarų mechanine pavarų dėže kaina Lietuvoje prasideda nuo 23 700, su automatine septynių pavarų DSG – nuo 24 700 eurų.

„Šios kartos „Tiguan“ prekyboje pasirodė 2017 metais ir nuo to laiko Baltijos šalyse jų pardavėme net 6000. Dėl geresnių techninių charakteristikų ir gausybės prabangios įrangos atnaujintas „Tiguan“ turėtų pakartoti savo pirmtako sėkmę. Esame dėkingi savo klientams, kurie mumis pasitiki ir padėjo sukurti „Tiguan“ sėkmės istoriją Baltijos šalyse“, – teigė „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

Inovatyvi įranga

„Tiguan“ bus siūlomas trijų pagrindinių komplektacijų. Į bazinę „Life“ versiją patenka 17 colių „Montana“ lengvojo lydinio ratlankiai, priekiniai LED žibintai su „Light Assist“ sistema, oda aptrauktas multifunkcinis vairas, „Premium“ multifunkcinis ekranas, asistentai „Front Assist“  ir „Lane Assist“, adaptyvi greičio palaikymo sistema ir naudoji MIB3 multimedijos sistema su 8 garsiakalbiais.

Geriausią komplektaciją pasiūlys „Elegance“ ir „R-Line“ versijos. Jos komplektuojamos su papildomomis asistentų ir patogumo sistemomis, elegantiška („Elegance“) arba sportiška („R-Line“) kėbulo apdaila. Į „R-Line“ standartiškai montuojama iki 210 km/val. veikianti dalinai autonominio važiavimo sistema „Travel Assist“, kuri padeda lengviau įveikti greitkelius. Papildomai pasirinkti galima gausybę papildomos įrangos, pavyzdžiui, atsidarantį ir slankiojantį panoraminį stoglangį, „IQ.Light“ LED matricos žibintus ar tempimo kablį.

Švarūs ir galingi varikliai

„Tiguan“ bus galima pasirinkti su 1.5 TSI benzininiu arba 2.0 TDI varikliu ir 6 pavarų mechanine arba 7 pavarų automatine DSG greičių dėže. Modeliui su ypač efektyviu ir 110 kW/150 AG išvystančiu 1.5 TSI varikliu taikoma speciali 23 700 eurų kaina. Vėliau bus galima pasirinkti ir 2.0 TSI variklį, kuris išvystys 140 kW/190 AG arba 180 kW/245 AG bei „eHybrid“ iš tinko kraunamą hibridinę jėgainę. Tiek benzininės, tiek dyzelinės versijos bus siūlomos su visų varančiųjų ratų sistema „4MOTION“.

Populiarieji TDI varikliai pasitelks dvigubo dozavimo – dviejų katalizatorių su atskiru „AdBlue“ įpurškimu – sistemą, kuri leidžia „Volkswagen“ smarkiai sumažinti azoto oksido emisijas. Visi nauji „Tiguan“ modeliai su benzininiais ir dyzeliniais varikliais atitinka „Euro 6d“ emisijų standarto reikalavimus ir turi kietųjų dalelių filtrus.

Elektrifikuotas „eHybrid“.

Kitų metų pradžioje atnaujinto „Tiguan“ gama pasipildys iš tinklo įkraunama „eHybrid“ versija. Ji vien elektra galės įveikti 50 km (pagal WLTP). Važiuojant „eHybdrid“ režimu, elektros motoras padeda benzininiam TSI varikliui įsibėgėjant ir taip užtikrina įspūdingą galią.

Visiems atnaujintiems „Tiguan“ taikoma penkerių metų iki  100 tūkst. km. garantija.

Pasirodęs 2007 metais, šis kompaktinis visureigis greitai tapo sėkmingiausiu „Volkswagen“ grupės modeliu. „Tiguan“ yra ir vienas populiariausių pasaulyje, ir pats populiariausias visureigis Europoje – nuo 2007 m. parduota net 6 mln. šio modelio automobilių. Išsamiu techniniu ir išvaizdos atnaujinimu „Volkswagen“ pradeda naują „Tiguan“ sėkmės istorijos etapą.

Apie „Volkswagen”:

„Volkswagen“ yra vienas sėkmingiausių automobilių gamintojų pasaulyje. Šio prekės ženklo automobiliai gaminami 14-oje šalių, o parduodami daugiau negu 150-yje rinkų visame pasaulyje. „Volkswagen“ 2019-aisiais pardavė rekordinį 6,3 mln. automobilių (+0,5 proc.) kiekį. Lietuvoje „Volkswagen“ pernai pardavė 3797 automobilius ir užima 15,5 proc. rinkos. „Volkswagen“ vizija – „Moving people and driving them forwards“. Strategija „TRANSFORM 2025+“ yra pavyzdinė pasaulinė iniciatyva, kuria gamintojas siekia tapti masinės automobilių gamybos segmento inovacijų, technologijų ir kokybės lyderiu. Naujausias mūsų tikslas – su naujos ID. šeimos automobiliais užtikrinti mobilumą be emisijų prieinamą visiems. 2019-ųjų rugsėjį pristatėme pirmąjį ID. automobilį – ID.3, kuris yra pirmasis emisijomis neutralus elektromobilis. Pirmieji elektriniai ID.3 automobiliai jau pristatyti klientams.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“

Kiti skelbimai:
 
Camper Oruga K200157 Multi – Assorted 40
 
Meu Cacho Meu Crush Conditioner Kondicionierius garbanotiems plaukams, 400ml
 
Camper Courb K100531 Grey 45
 
AUDIMAS Švelnūs modalo šortai 2111-249 High Rise Melange S
 
AUDIMAS Prigludusio sil. tamprūs džinsai 2011-142 Phantom W27/L30

Rekomenduojame

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinė reklama prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengta tik už kelio apsaugos zonos ribų. Norint už kelio apsaugos zonos ribų įrengti reklamą, privaloma derinti veiksmus su sklypų savininkais. Leidimų tokio tipo reklamos įrengimui VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija neišduoda. „Kelio apsaugos zonoje įrengti lauko reklamos stendus visų pirma yra nelegalu. Tačiau svarbiausias aspektas – […]

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

Kelionės tarp Vilniaus ir Kauno truks vos 38 minutes, Varšuvą, Rygą ir Taliną traukiniu pasieksime greičiau nei lėktuvu, o Vilniaus oro uostas bus lengvai pasiekiamas Lenkijos ir Latvijos gyventojams. Tai tik kelios pagrindinės naudos gyventojams ir verslui, įrengus projekto „Rail Baltica“ Kaunas–Vilnius jungtį, aptartos nuotoliniame susitikime „Rail Baltica“ Lietuvai: vertė regionams“ su Vilniaus regiono atstovais. […]

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija atsiprašo dėl visuomenėje ažiotažą sukėlusio skaitmeninio radijo projekto, pasiūlius jį įtraukti į Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą (toliau – RRF). Viceministrė Agnė Vaiciukevičiūtė užtikrina, kad ministerijos politinė komanda dės pastangas, kad suinteresuotoms šalims nekiltų jokių abejonių dėl efektyvaus RRF lėšų panaudojimo ir jomis planuojamų finansuoti susisiekimo ministerijos projektų.  „Ministerija skubotai priėmė sprendimą […]

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

Siekdama pritraukti kuo daugiau pretendentų VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktoriaus pareigoms eiti, Susisiekimo ministerija informuoja, kad atšaukia balandį paskelbtą įstaigos vadovo konkursą ir artimiausiu metu skelbs naują. Balandį skelbtame konkurse dalyvavo trys kandidatai, tačiau tik vienas iš jų atitiko keliamus reikalavimus. „Neatsiradus dideliam kandidatų susidomėjimui pirmuoju konkursu, paskelbtu balandžio mėnesį, VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkų […]