Atnaujintas flagmano dizainas ir novatoriškos technologijos: patobulintas „Audi A8“

1

Atnaujintas flagmano dizainas ir novatoriškos technologijos: patobulintas „Audi A8“

Sustiprindami priekinį ir galinį automobilio dizainą bei atnaujindami novatoriškas technologijas, „Audi“ užtikrina dar didesnį „A8“ patrauklumą ir sportišką eleganciją. Nauji aukščiausios klasės priekiniai ir galiniai žibintai pasižymi savo novatoriškomis funkcijomis ir sudaro itin technologiškai pažangų „Audi A8“ modelį. Tokiu būdu markės flagmanas sukuria šiuolaikišką ir į vartotoją orientuotą patirtį – tiek keleiviams, tiek vairuotojams. „A8“, kaip „Audi V8“ įpėdinis, nuo 1994 m. yra pirmaujantis prekės ženklo modelis prabangių sedanų segmente. Tai ketvirtoji prabangaus sedano karta, kurią „Audi“ pristatė 2017 m., o atnaujintos versijos pardavimai Europoje prasidės jau metų pabaigoje.

Variklių įvairovė

„Audi A8 55 TFSI quattro“ varomas 3.0 TFSI V6 varikliu, kurio galia 250 kW (340 AG). Nuo 1370 iki 4500 aps./min. jis išvysto 500 Nm sukimo momentą. Iš vietos iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 5,6 sekundės (L modelyje – per 5,7 sekundės).

4.0 TFSI V8 variklis generuoja 338 kW (460 AG) ir 660 Nm sukimo momentą, kuris sukuriamas nuo 1 850 iki 4 500 aps./min. Tai išryškina jo itin sportišką charakterį: nuo 0 iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 4,4 sekundės.

„A8“ galima įsigyti ir su dyzeliniu varikliu, o iš tinklo įkraunamas hibridinis modelis (PHEV) pasirodys vėliau.

„A8“ ratų bazė – 3,00 m, ilgis – 5,19 m, plotis – 1,95 m, o aukštis – 1,47 m.

Interjeras

„A8“ interjeras pasižymi itin erdviu ir plačiu salonu. „A8 L“ atpalaiduojančioje sėdynėje (angl. relaxation seat) yra daugybė įvairių funkcijų reguliavimo galimybių, o keleivio sėdynės atloše įrengta atrama kojoms, kuri gali būti šildoma ir įvairiai masažuojama. Į atpalaiduojančios sėdynės paketą taip pat įeina ir nugaros masažas su 18 pneumatinių pagalvėlių.

Atnaujintame automobilyje taip pat galima rinktis patrauklias informacijos ir pramogų įrangos parinktis. Prie priekinių sėdynių atlošų pritvirtinti du 10,1 colio ekranai su „Full HD“ raiška. Juose gali būti rodomas keleivių prietaisų turinys, į juos galima transliuoti daugybę garso ir vaizdo srautų, įskaitant iš gerai žinomų transliacijos platformų ar televizijos medijos bibliotekų.

„Bang & Olufsen“ pažangioji garso sistema sukurta reikliems muzikos mėgėjams. 1920 W stiprintuvas turi 23 garsiakalbius, o aukštų dažnių garsiakalbių lęšiai valdomi elektra iš prietaisų skydelio. Ant galinės sėdynės esantis nuotolinio valdymo pultelis, kuris tvirtai pritvirtintas prie centrinio porankio, leidžia valdyti daugelį komforto, informacijos ir pramogų funkcijų iš galinės sėdynės. Valdymo blokas su OLED jutikliniu ekranu yra maždaug tokio pat dydžio, kaip ir išmanusis telefonas.

Išankstinio numatymo aktyvios pakabos sistema

Svarbiausias patobulinto „A8“ akcentas – išankstinio numatymo aktyvios pakabos sistema. Ji gali individualiai per elektros variklį papildomai apkrauti arba atlaisvinti kiekvieną ratą ir taip aktyviai reguliuoti važiuoklės padėtį bet kokioje važiavimo situacijoje. Kai „Audi drive select“ sistemoje įjungtas dinaminis režimas, „A8“ tvirtai įveikia posūkius, posvyrio kampai nedideli, o stabdant kėbulas beveik nenusileidžia. Tuo tarpu įjungus „comfort+“ režimą, automobilis sklandžiai įveikia nelygumus. Čia vairo mechanizmas veikia kartu su priekine kamera, todėl atpažįsta nelygumus sistemos ribose ir prognozuodamas reguliuoja pavaras.

„Comfort+“ režimu veikianti išankstinio numatymo aktyvios pakabos sistema pasižymi ypatinga savybe: integruota kreivės pakreipimo funkcija sumažina keleivius veikiantį šoninį pagreitį. Įvažiavus į posūkį, ji pakelia kėbulo pusę, esančią posūkio išorėje, o kitą pusę nuleidžia, taip pakreipdama ją į posūkį iki trijų laipsnių.

Skaitmeniniai Matrix LED priekiniai žibintai ir OLED galiniai žibintai

Kiekvienas priekinis žibintas turi maždaug 1,3 mln. mikroveidrodžių, kurie šviesą suskaido į mažus pikselius. Tai leidžia jį valdyti didžiausiu tikslumu, kuris prilygsta vaizdo projektorių tikslumui. Tai vairuotojams suteiks naujų funkcijų ir galimybių važiuojant greitkeliuose. Čia priekiniai žibintai skleidžia šviesos kilimą, kuris ypač ryškiai apšviečia vairuotojo eismo juostą.

„Audi S8“ – įkvepiantis prabangios klasės pasirodymas

„Audi S8 TSFI quattro“ yra sportiškas aukščiausios klasės serijos modelis. „V8“ generuoja 420 kW (571 AG) galią ir 800 Nm sukimo momentą nuo 2 050 iki 4 500 aps/min. Išmetimo sistemoje esančios garso sklendės, esant poreikiui, paaštrina garsą. Tik „S8“ modelyje esančioje bazinėje komplektacijoje numatoma išankstinio numatymo aktyvios pakabos sistema, „quattro“ su sportiniu diferencialu ir dinamiška visų varomųjų ratų sistema

Kaina prasidės nuo 99 500 eurų

Patobulintas „Audi A8“ Europos rinkose pradedamas pardavinėti nuo gruodžio mėnesio. Vokietijoje bazinė „A8“ kaina prasidės nuo 99 500 eurų. „Audi S8“ galima įsigyti nuo 144 800 eurų.

Pranešimą paskelbė: Rusnė Tamošaitytė, UAB „Fabula ir partneriai“

Kiti skelbimai:
 
Kaip serviruoti stalą šventėms?
 
Kuo metalinės tvoros pranašesnės?
 
Pastolių nuoma Kaune palankiomis sąlygomis
 
Įrankių nuoma Klaipėdoje ir kituose miestuose
 
Keltuvų nuoma

Rekomenduojame

DPF filtro valymas – tik su specialistais

DPF filtro valymas – tik su specialistais

Gamintojai kurdami mašiną kiekvieną jos dalį pasirenka labai atsakingai. Tik jų visuma gali užtikrinti, kad transporto priemonė funkcionuos tinkamai. Keista, kad naudodamiesi mašinomis savininkai išima dalis, kurios jiems atrodo nereikalingos, galiausiai, sertifikuotas, konkrečiai pritaikytas – keičia kitomis, dažnai pigesnėmis, kurios gaminamos iš visai kitokių medžiagų nei originalas. Tai dažniausiai ne tik trumpina transporto priemonės funkcionalumą, […]

Keičiantis Kelių eismo taisyklėms, transporto priemonių nebus galima statyti įvažiavimų į teritorijas sankirtose ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jų

Keičiantis Kelių eismo taisyklėms, transporto priemonių nebus galima statyti įvažiavimų į teritorijas sankirtose ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jų

Nuo Naujųjų metų įsigalios dalis Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimų, todėl Susisiekimo ministerija kviečia vairuotojus iš anksto pasiruošti būsimiems pokyčiams. Eismo dalyviai raginami atkreipti dėmesį, kad nuo sausio 1 d. bus draudžiama stovėti gatvės ir įvažiavimo į  teritoriją sankirtoje ir arčiau kaip 5 m atstumu nuo jos – taip siekiama užtikrinti eismo saugumą ir sudaryti […]

Paleidžiamas eismas Lentvario tuneliu

Paleidžiamas eismas Lentvario tuneliu

Gruodžio 1 d., 13 val. vyks eismo paleidimo per Lentvario tunelį po geležinkelio pervaža simbolinis renginys. Dalyvauja susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas, Trakų rajono meras Andrius Šatevičius, AB „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski, VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius ir rangovų atstovai. Lentvario geležinkelio pervažos rekonstrukcijos ir tunelio valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. […]

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos

Valstybinės reikšmės keliuose veikia dar 56 vidutinio greičio matavimo sistemos (toliau – VGMS). Iš viso valstybinės reikšmės keliuose šiuo metu veikia 162 vidutinio greičio matuokliai 81 kelio ruože ir 70 momentinio greičio matuoklių, išdėstytų pavojinguose taškuose. Šie matuokliai fiksuoja greičio pažeidimus, kelių mokesčio sumokėjimo, techninės apžiūros ir civilinės atsakomybės draudimo galiojimą.  Planuojama, kad  kitais metais […]

Užburtas elektromobilių ratas: išeiti iš jo gali padėti ir verslas

Užburtas elektromobilių ratas: išeiti iš jo gali padėti ir verslas

Nepaisant skiriamos paramos už tradicinio automobilio iškeitimą į elektrinį, Lietuvoje šios aplinkai draugiškos transporto priemonės vis dar išlieka gan retas reiškinys. Vienas pagrindinių stabdžių –nepakankamai išplėtotas įkrovimo tinklas. Nors valstybė žada tinklą plėsti, iš užburto rato padėti ištrūkti gali ir verslo iniciatyvos. Lietuva yra trečia mažiausią elektromobilių įkrovimo stotelių tinklą turinti šalis tarp 27 Europos […]

Sėkmingai baigti pirmojo lietuviško hibridinės pavaros visureigio „Krampus Mk1“ lauko bandymai

Sėkmingai baigti pirmojo lietuviško hibridinės pavaros visureigio „Krampus Mk1“ lauko bandymai

Pirmąjį lietuvišką autonominį hibridinį universalios paskirties visureigį kurianti bendrovė „Ostara“ įveikė lauko bandymų etapą ir pereina prie nuotolinio valdymo ir autonominio režimų vystymo. Visureigio „Krampus Mk1“ technologijų demonstratorius elektrinės pavaros režimu įveikė bandymus greičio trasoje įvairiomis oro sąlygomis, įskaitant 0-0,5 laipsnių temperatūrą, lietų ir stiprų priešpriešinį vėją. „Kyviškių aerodrome bagio klasės visureigis „Krampus“ buvo testuojamas […]