Atnaujinta „Mazda2“ Europos salonuose – jau 2020 m. pradžioje

Atnaujinta „Mazda2“ Europos salonuose – jau 2020 m. pradžioje

  • „Mazda2“ permainos – atnaujintas dizainas, įdiegtos naujausios „Skyactiv“ technologijos ir „i-Activsense“ saugos sistemos
  • Taupesniam degalų vartojimui – „Mazda M Hybrid“ sistema 

Lėverkuzenas, 2019 m. liepos 23 d. – Populiarusis rafinuoto dizaino hečbekas „Mazda2“ atsinaujino ir jau 2020 m. pradžioje prisistatys Europos rinkai. Unikalios naujausios  „Skyactiv“ technologijos ir abejingų nepaliekanti KODO dizaino filosofija pakylėjo „Mazda2“ į naują lygmenį itin konkurencingame B dydžio segmente.

Atnaujintoje „Mazda2“ versijoje įkūnyti pasaulyje pripažintos ir įvertintos KODO dizaino kalbos filosofijos principai, suteikiantys hečbekui stilingą išvaizdą, kurioje dominuoja išgrynintos, dinamiškos linijos bei minimalistinė estetika. Skulptūriškų formų, stabilų ir elegantišką automobilio kūną puošia nauji 16 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiai. 

„Mazda2“ interjerui panaudotos kruopščiai parinktos medžiagos ir spalvų deriniai, sukuriantys kokybės ir harmonijos įspūdį. Triukšmo lygis atnaujintos „Mazda2“ salone – itin žemas, to gamintojui leido pasiekti naujai „Mazda“ atliktų triukšmo ir vibracijos tyrimų (NVH) rezultatai. Jais remdamiesi inžinieriai sukūrė naują triukšmo kontrolės metodą, užtikrinantį ramybę ir komfortą visiems automobilyje važiuojantiems asmenims. 

Dar daugiau komforto ir patogumo vairuojant suteikia šildomas vairas ir automatiškai užtemdomas galinio vaizdo veidrodėlis. Sklandžiu informacijos ir pramogų valdymu rūpinasi „Mazda Connect“ sistema, palaikanti tiek „Apple CarPlay“, tiek „Android Auto“ sąsajas. 

„Mazda2“ gaminama naudojant naują „SKYACTIV-Vehicle Architecture“ plaftormą, kuri sustiprina unikalią „Mazda“ Jinba Ittai vairavimo patirtį ir užtikrina, kad automobilis būtų patogus tarsi vairuotojo kūno tąsa.    Atnaujinto dizaino priekinės sėdynės užtikrina itin komfortišką sėdėjimo padėtį – dėl to maksimaliai mažėja nuovargis, stiprėja ryšio su automobiliu pojūtis, o pats vairavimas tampa lengvesnis ir patogesnis.

 Atnaujinant „Mazda2“ buvo patobulinta automobilio pakaba, užtikrinanti dar švelnesnį ir sklandesnį važiavimą.

Balanso ir stabilumo padeda pasiekti ir patobulinta „Mazda“ „G-Vectoring“ traukos paskirstymo sistema, kuri prieš posūkius imituoja stabdymą ir svorio perkėlimą varantiesiems ratams. 

Atnaujintą „Mazda2“ bus galima rinktis su viena iš trijų jėgainės kombinacijų, visose iš jų montuojamas 1,5 l darbinio tūrio „Skyactiv-G“ benzininis variklis: 75 AG ir 90 AG versijos su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže bei 90 AG versija su šešių laipsnių automatine transmisija. Pirmosios dvi versijos taip pat praturtintos vadinamąja „mild hybrid“ hibridine „Mazda M Hybrid“ sistema, kurioje vidaus degimo varikliui talkins nedidelis elektros variklis, atliekantis pagalbinę ir taupymo funkcijas.

Išplėstame pažangių saugumo priemonių rinkinyje – LED priekiniai žibintai, siūlomi jau su standartine modelio įranga, taip pat papildomai užsakomi adaptyvieji LED priekiniai žibintai, eismo juostų laikymosi sistema „Lane-keeping Assist System“ (LAS), kelio ženklų atpažinimo sistema „Traffic Sign Recognition“ (TSR) ir 360 laipsnių aprėpties stebėsenos sistema. 

Išskirtinis stilius, itin kokybiška interjero apdaila, unikalios ergonominės savybės, taip pat hibridiniams automobiliams prilygstančios degalų sąnaudos ir unikalios Jinba Ittai vairavimo savybės – šias savo charakteristikas atnaujinta „Mazda2“ pristatys premjeroje jau kitų metų pradžioje.

Apie „Mazda Motor Corporation“

Japonijos automobilių koncernas „Mazda Motor Corporation“ savo veiklą pradėjo kaip kukli „Toyo Cork Kogyo Co. Ltd.“ bendrovė 1920 metais. Pirmąją transporto priemonę pagamino 1931 metais – tai buvo triratis prekių išvežiojimui skirtas motociklas. Pirmąjį automobilį „Mazda“ pagamino 1960-aisiais. 1967 metais pradėjo pirmojo automobilio su rotoriniu varikliu gamybą. Šiuo metu gamina lengvuosius ir komercinius automobilius bei jų komponentus trijose gamyklose Japonijoje, taip pat JAV, Kinijoje, Taivane, Tailande, Filipinuose, Zimbabvėje, Pietų Afrikos Respublikoje, Ekvadore ir Kolumbijoje. Koncerne dirba daugiau nei 38 tūkst. žmonių, jo pardavimai viršija 22 mlrd. eurų. 

Daugiau informacijos:

Justė Šataitė

„Mazda“ Baltijos šalių marketingo vadovė

+370 5 2168226

Juste.Sataite@inchcape.fi

Pranešimą paskelbė: Rūta Slušnytė, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
Crocs™ Bogota Flip Men's Black/Black 44,5
 
Crocs™ Isabella Strappy Sandal Black 38,5
 
Crocs™ Busy Day Stretch Skimmer Black/Graphite 36,5
 
HELLY HANSEN Vidda Parka Women's Wild Rose M
 
EMU Australia Mayberry Natural 38
Rekonstruota Ąžuolyno gatvė Vilniuje tapo saugesnė ir modernesnė 

Rekonstruota Ąžuolyno gatvė Vilniuje tapo saugesnė ir modernesnė 

Nuo šiol Viršuliškių ir Šeškinės seniūnijų gyventojai galės važiuoti patogiau ir saugiau: atnaujinta daugiau kaip pusės kilometro ilgio Ąžuolyno gatvės atkarpa, nuo Ozo iki Viršuliškių gatvės. Rekonstruojant Ąžuolyno gatvę abiejose pusėse buvo paklota nauja asfalto danga, įrengti nauji šaligatviai, naujas modernus gatvės apšvietimas, paklotas lietaus nuotekų tinklas, nutiestas pėsčiųjų takas, įrengtas viešojo transporto stotelės. Gatvės […]

  Straipsniai »

„Cobra Instalaciones y Servicios“ komentaras dėl geležinkelio ruožo Vilnius – Klaipėda elektrifikavimo darbų pirkimo

Šiame etape kompanija „Cobra Instalaciones y Servicios“ S.A. norėtų susilaikyti nuo viešų vertinimų ar pareiškimų dėl vykstančių procesų. Dalyvaudami AB Lietuvos geležinkeliai (LG) vykdomame ruožo Vilnius – Klaipėda elektrifikavimo darbų pirkime ir sužinoję Lietuvos geležinkelių sprendimą dėl laimėtojo, Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka inicijavome ginčą dėl netinkamo mūsų pasiūlymo įvertinimo. T. y. „Cobra Instalaciones y […]

  Straipsniai »

Lietuva siekia, kad „Rail Baltica“ infrastruktūra būtų valdoma valstybės

Atsižvelgdama į šalies geležinkelių reikšmę nacionaliniam saugumui Lietuva siekia užtikrinti, kad strategiškai svarbią europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ infrastruktūrą valdytų valstybė. Projekto „Rail Baltica“ klausimai, tarp jų ir būsimos infrastruktūros valdymas, bus aptarti gruodžio 6 d. Rygoje vyksiančiame Baltijos šalių premjerų susitikime, kuriame taip pat dalyvaus transporto ministrai, TEN-T Baltijos–Šiaurės jūros koridoriaus koordinatorė Catherine Trautmann […]

  Straipsniai »
Problema: tamsoje nesimato kelių ženklinimo linijų. Tai galima nesunkiai pakeisti

Problema: tamsoje nesimato kelių ženklinimo linijų. Tai galima nesunkiai pakeisti

Tamsiuoju metų laikotarpiu, ypač kai kelių danga yra šlapia ar drėgna, vairuotojai dažnai skundžiasi, kad kelių ženklinimo linijų visiškai nesimato. Pasak ekspertų, šią problemą būtų galima nesunkiai išspręsti didinant linijų atspindžio reikalavimus ar taikant naujausias technologijas – taškinį ženklinimą.   Pas kaimynus – aukštesni standartai  Gerinti saugumą Lietuvos keliuose siekiama jau daugelį metų. Europos Sąjungos […]

  Straipsniai »