Aštuntosios kartos „Golf“ netrukus pasieks Lietuvą: jau priimami inovatyviausio kompaktinio automobilio pasaulyje užsakymai

Aštuntosios kartos „Golf“ netrukus pasieks Lietuvą: jau priimami inovatyviausio kompaktinio automobilio pasaulyje užsakymai

Vasario 12 d. „Volkswagen“ pradeda priimti naujausios kartos legendinio modelio „Golf“ užsakymus. Aštuntos kartos „Golf ne tik  inovatyviausias kompaktinės klasės automobilis pasaulyje, bet ir viena progresyviausių transporto priemonių apskritai. Iki šiol jau parduota daugiau nei 35 mln. šio modelio automobilių. 

Golf 8“ ir jo keturios hibridinę pavarą turinčios versijos (eTSI ir įkraunamas hibridas) elektrifikuoja kompaktinių automobilių klasę ir nustato naują standartą. „Golf“ dar niekada nebuvo toks inovatyvus kaip šiandien – visiškai intuityvus skaitmenizuotas salonas, iki 210 km/val. veikiantys vairuotojo asistentai ir pirmą kartą „Volkswagen“ montuojama kolektyvinės eismo informacijos sistema „Car2X“, kuri iš anksto įspės apie artėjančias kliūtis. Penkios „Euro NCAP“ žvaigždutės ir penkerių metų garantija leis „Golf“ ir vėl tapti pirkėjų favoritu. 

Standartinė automobilio komplektacija – kaip niekada gausi. Dabar į ją įtraukiamos tokios technologijos kaip „Lane Assist“ (juostos palaikymo asistentas), „Front Assist“ (aplinkos stebėjimo asistentas su „City Emergency Braking“ ir „Pedestian monitoring“ sistemomis), skaitmeninis prietaisų skydelis, Car2X sistema, prie interneto prijungta pramogų sistema su lietimui jautriu ekranu, daugiafunkcinis vairas, LED priekiniai bei galiniai žibintai.  

Lietuvoje „Golf 8“ kaina prasidės nuo 19 900 eurų, o pirmieji automobiliai bus pristatyti dar šių metų kovo pradžioje.  

Nauji, 17 procentų ekonomiškesni varikliai 

Naujasis „Golf“ bus komplektuojamas su benzininiais TSI ir dyzeliniais TDI varikliais. Taip pat bus galima rinktis iš lengvojo hibrido (eTSI) arba iš tinklo kraunamo hibrido („eHybrid“) versijų.  

Visi benzininiai ir dyzeliniai modeliai naudos variklį su turbina ir tiesioginiu degalų įpurškimu. Jų galia sieks nuo 81 kW/110 AG iki 221 kW/300 AG. Naujai siūlomi „Golf“ varikliai – 81 kW/110 AG trijų cilindrų benzininis ir keturių cilindrų 85 kW/115 AG dyzelinis. Nauji benzininiai TSI varikliai pasižymės ypač mažomis sąnaudomis ir emisijomis. Dyzeliniai TDI bus komplektuojami su dvigubo dozavimo „AdBlue“ sistema, kuri leis reikšmingai sumažinti išmetamą azoto oksido kiekį. Be to, TDI variklių sąnaudos bus 17 proc. mažesnės nei pirmtakų. 

48 V generatorius-starteris ir 48 V ličio jonų baterija kartu su naujosios kartos TSI varikliu tampa eTSI lengvuoju hibridu. Tai ne tik leidžia 10 procentų (pagal WLTP) sumažinti degalų sąnaudas, bet ir pagerinti dinamiką startuojant iš vietos. Bus siūlomos trys eTSI versijos – 81 kW/110 AG, 96 kW/130 AG ir 110kW/150 AG. Iš tinklo įkraunamas hibridas „eHybrid“ išvystys 150kW/204 AG.  

Kelionės taps saugesnės ir patogesnės 

Aštuntos kartos „Golf“ į kompaktinių automobilių klasę atneša iki šiol nematytas pagalbos vairuotojui funkcijas. Pirmą kartą kompaktinis automobilis bus komplektuojamas su „Travel Assist“ sistemų paketu, kurios buvo pristatytos naujausios kartos „Passat“ modelyje. Sistemų dėka, automobilis be  vairuotojo įsikišimo galės vairuoti, greitėti ir stabdyti važiuojant net iki 210 km/val. greičiu, todėl kelionės, ypač ilgos, taps saugesnės ir patogesnės.  

Visi naujosios kartos „Golf“ taip pat galės bendrauti su išore – „Car2X“ technologija surinks informaciją iš 800 m spinduliu esančių automobilių ir išmaniosios infrastruktūros tam, kad perspėtų vairuotoją ir kitus automobilius apie gresiančias kliūtis.  

Taigi kolektyvinis automobilių tinklas tampa realybe – dėl tokių masiškai gaminamų automobilių, kaip „Golf“, „Car2X“ netrukus taps standartu. Naujieji pasirinktinai komplektuojami „IQ.LIGHT“ LED matriciniai žibintai taip pat padidins saugumą savo iš dalies interaktyviomis funkcijomis. 

Skaitmeninė revoliucija – ir salone 

Naujajame „Golf“ beveik nėra fizinių mygtukų. Intuityvų valdymą užtikrina lietimui jautrūs paviršiai ir „Alexa“ aplikacija. Naujasis prietaisų skydelis ir prie interneto prijungtos pramogų sistemos naujajame „Golf“ susijungia į vieną skaitmeninę sistemą.  

Golf“ yra pirmasis modelis savo kainos kategorijoje, į kurio standartinę komplektaciją patenka aukštos kokybės visiškai skaitmeninis prietaisų skydelis. Pasirinktinai komplektuojama „Harman Kardon“ garso sistema ir projekcinis ekranas, projektuojantis vaizdą ant priekinio stiklo. 

Automobilyje integruotos sistemos sujungtos ne tik tarpusavyje, bet ir su išoriniu pasauliu. Prie interneto automobilis prisijungia naudodamas integruotą „eSim“ ir sąveikauja su „We Connect“, „We Connect Plus“ tinklo sistemomis ir paslaugomis. 

Naujasis „Golf“ „Euro NCAP“ saugumo testuose įvertintas aukščiausiu, penkių žvaigždučių, vertinimu. Auditoriai aukštus balus skyrė visose bandymų srityse – už suaugusių, vaikų ir kitų pažeidžiamų eismo dalyvių apsaugą, vairuotojo asistentus.  

 

Aštuntosios kartos „Golf“  kainoraštį ir komplektacijas rasite čia:  https://www.volkswagen.lt/lt/models-and-configurator/golf-8.html 

Apie „Volkswagen”:  

„Volkswagen“ yra vienas sėkmingiausių automobilių gamintojų pasaulyje. Šio prekės ženklo automobiliai gaminami 14-oje šalių, o parduodami daugiau negu 150-yje rinkų visame pasaulyje. „Volkswagen“ 2019-aisiais pardavė rekordinį 6,3 mln. automobilių (+0,5 proc.) kiekį. Lietuvoje „Volkswagen“ pernai pardavė 3797 automobilius ir užima 15,5 proc. rinkos. „Volkswagen“ vizija – „Moving people and driving them forwards“. Strategija „TRANSFORM 2025+“ yra pavyzdinė pasaulinė iniciatyva, kuria gamintojas siekia tapti masinės automobilių gamybos segmento inovacijų, technologijų ir kokybės lyderiu. Naujausias mūsų tikslas – su naujos ID. šeimos automobiliais užtikrinti mobilumą be emisijų prieinamą visiems. 2019-ųjų rugsėjį pristatėme pirmąjį ID. automobilį – ID.3, kuris yra pirmasis emisijomis neutralus elektromobilis. Pirmieji elektriniai ID.3 automobiliai klientams bus pristatyti 2020 m. vasarą. 

 

 

Pranešimą paskelbė: Ieva Sitnikovaitė, UAB „Fabula ir partneriai“

Kiti skelbimai:
 
LORENZO 81-63-01-9 Light Brown 38
 
AUDIMAS Lengvos kelnės SENSITIVE 2111-303 Black 160/XS
 
BIOMECANICS 212226 Blanco/Frutas 25
 
K.therapy Active Prevention Shampoo Šampūnas nuo plaukų slinkimo, 1000 ml
 
Crocs™ Athens II Black/Smoke 36,5

Rekomenduojame

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinės reklamos prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengtos tik už kelio apsaugos zonos ribų

Išorinė reklama prie valstybinės reikšmės kelių gali būti įrengta tik už kelio apsaugos zonos ribų. Norint už kelio apsaugos zonos ribų įrengti reklamą, privaloma derinti veiksmus su sklypų savininkais. Leidimų tokio tipo reklamos įrengimui VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija neišduoda. „Kelio apsaugos zonoje įrengti lauko reklamos stendus visų pirma yra nelegalu. Tačiau svarbiausias aspektas – […]

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

„Rail Baltica“ kelionę iš Vilniaus į Kauną sutrumpins iki 38 minučių

Kelionės tarp Vilniaus ir Kauno truks vos 38 minutes, Varšuvą, Rygą ir Taliną traukiniu pasieksime greičiau nei lėktuvu, o Vilniaus oro uostas bus lengvai pasiekiamas Lenkijos ir Latvijos gyventojams. Tai tik kelios pagrindinės naudos gyventojams ir verslui, įrengus projekto „Rail Baltica“ Kaunas–Vilnius jungtį, aptartos nuotoliniame susitikime „Rail Baltica“ Lietuvai: vertė regionams“ su Vilniaus regiono atstovais. […]

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija apgailestauja dėl neišsamiai išdiskutuoto skaitmeninio radijo projekto

Susisiekimo ministerija atsiprašo dėl visuomenėje ažiotažą sukėlusio skaitmeninio radijo projekto, pasiūlius jį įtraukti į Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą (toliau – RRF). Viceministrė Agnė Vaiciukevičiūtė užtikrina, kad ministerijos politinė komanda dės pastangas, kad suinteresuotoms šalims nekiltų jokių abejonių dėl efektyvaus RRF lėšų panaudojimo ir jomis planuojamų finansuoti susisiekimo ministerijos projektų.  „Ministerija skubotai priėmė sprendimą […]

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

„Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vadovo konkursas bus skelbiamas iš naujo

Siekdama pritraukti kuo daugiau pretendentų VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktoriaus pareigoms eiti, Susisiekimo ministerija informuoja, kad atšaukia balandį paskelbtą įstaigos vadovo konkursą ir artimiausiu metu skelbs naują. Balandį skelbtame konkurse dalyvavo trys kandidatai, tačiau tik vienas iš jų atitiko keliamus reikalavimus. „Neatsiradus dideliam kandidatų susidomėjimui pirmuoju konkursu, paskelbtu balandžio mėnesį, VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ dalininkų […]