„AsstrA“ sujungia žemynus

„AsstrA“ sujungia žemynus

Šiaurės Amerika, Afrika, Europa ir Azija – taip toli vienas nuo kito nutolę ir tokie skirtingi. Iš pirmo žvilgsnio krovinių gabenimas iš vieno žemyno į kitą gali atrodyti labai sudėtingas. Nepaisant to, „AsstrA“ ekspertai gabena krovinius bet kokiomis kryptimis, net horizontas jiems nėra riba.

Tarptautinės transporto ir logistikos kompanijos „AsstrA-Associated Traffic“ AG Klientai naudojasi profesionalaus ir saugaus krovinių gabenimo konteineriais  į visas pasaulio vietas privalumais.

Liubovė Zacharova, „AsstrA“ Italijos filialo vadovė, pažymi: „Krovinių gabenimas, ypač dideliais atstumais, pavyzdžiui, tarp žemynų, finansiškai yra naudingesnis naudojantis jūrų transportu. Krovinių gabenimas jūra yra populiarus dar ir todėl, kad į laivus telpa labai daug krovinių, o krovos apribojimų yra labai nedaug. „AsstrA“ Klientai naudojasi visais krovinių gabenimo konteineriuose ir su gabenimu susijusių paslaugų privalumais. Jūrų transportas yra patikimas ir efektyvus, ypač gabenant krovinius dideliais atstumais. Patyrusių „AsstrA“ ekspertų komanda įvertina Klientų poreikius ir pasiūlo optimalius krovinių gabenimo konteineriuose maršrutus konkurencingomis kainomis. Nesvarbu, kiek yra nutolęs pristatymo taškas, „AsstrA“ sujungia žemynus“. 

Europa à Šiaurės Amerika

Šių metų pradžioje vienas iš svarbiausių „AsstrA“ Klientų pasinaudojo krovinių gabenimo jūrų transportu privalumais. Tokiu būdu buvo gabenama metalo apdirbimo įranga iš Italijos į Meksiką.

„AsstrA“ ekspertų komanda organizavo krovinio gabenimą 6 flat rack tipo konteineriais. Specialiais sunkvežimiais iš Italijos atgabeno kargo į Genujos uostą. Krovinys konteineriuose buvo pritvirtintas ir okeaniniu laivu nugabentas į paskirties uostą Meksikoje. Didžiausias šio projekto iššūkis buvo trumpas įgyvendinimo terminas. Krovinio pakrovimui ir pritvirtinimui buvo skirta tik 2 dienos. Svarbiausia yra tai, kad „AsstrA“ Klientams buvo suteiktos aukštos kokybės ir išskirtinai skubios paslaugos“, – dalijasi įspūdžiais Marko Kazali, „AsstrA“ Gabenimo jūromis ir projektinių krovinių skyriaus specialistas.

Europa à Afrika

„AsstrA“ Klientai naudojasi krovinių gabenimo jūromis į Afriką privalumais.

„2018 metais strateginis Klientas pasinaudojo „AsstrA“ paslaugomis. Jam reikėjo profesionalų pagalbos, kurie saugiai nugabentų jūromis įrangą iš vieno žemyno į kitą. Krovinio gavėjas buvo didžiausia Italijos naftos ir dujų kompanija, statanti naftos perdirbimo gamyklą Luandoje, Angoloje. Tai buvo labai įdomus projektas. Nuo 2018 metų rugsėjo iki 2019 metų kovo „AsstrA“ nuolat gabeno technologinę įrangą naujai statomai naftos perdirbimo gamyklai Luandoje. Siekdami užtikrinti gabenimo saugumą ir taikyti šiuolaikinius gabenimo principus, „AsstrA“ ekspertai krovinį gabeno 1 flat rack tipo platforma ir 10 konteinerių. Krovinių gabenimą į Angolą labai apsunkina tai, kad reikia paruošti daugybę dokumentacijos, kuri turi būti suderinta su vietos valdžia iki pakrovimo. „AsstrA“ komandos patirtis sudarė galimybę pateikti Klientui individualų sprendimą, kuris atitiko visus jo poreikius“, – pasakojo „AsstrA“ pardavimų specialistas Stefano Morlini.

Dar vienas įdomus gabenimo jūromis projektas, kurį įgyvendino „AsstrA“ ekspertai, buvo įvykdytas maršrutu Italija – Egiptas.

Stefano Morlini pasakoja: „Šių metų vasario pabaigoje – kovo pradžioje Klientas pasinaudojo mūsų paslaugomis gabenant krovinį jūrų transportu iš Italijos į Egiptą. „AsstrA“: specialistai organizavo visos metalo apdirbimo linijos pristatymą dviem partijomis į Port Saidą, Egiptas. Visas krovinys buvo gabenamas 20 konteinerių su atviru viršumi ir sausais konteineriais. „AsstrA“ Klientui buvo pasiūlytas operatyvus skubios užduoties sprendimas. Klientas buvo visiškai patenkintas „AsstrA“ komandos darbo rezultatais“. 

Europa à Azija

„AsstrA“ Klientai taip pat turi krovinių pristatymo jūrų transportu Rytų kryptimi galimybę, pavyzdžiui, iš Kinijos.

„AsstrA“ Klientui, vykdančiam plieno liejimo veiklą, buvo pasiūlytos profesionalios statybos technikos detalių ir metalo gaminių pristatymo iš Kinijos į Italiją paslaugos. Krovinys buvo nugabentas 2 partijomis po 18 konteinerių. „AsstrA“ ekspertai pristatė krovinį į partnerių sandėlį Trieste ir perkrovė jį į standartinius sunkvežimius, kuriais krovinys buvo nugabentas į Rusiją. Šis projektas tapo dideliu nuotykiu. „AsstrA“ komanda susidūrė su daugybe sunkumų. Krovinio siuntėjas iš Kinijos pakrovimo metu pažeidė medinę dėžę ir nepranešė apie tai klientui Italijoje. Iškrovimo metu „AsstrA“ komanda pastebėjo pažeidimus, informavo Klientą ir uoste pataisė dėžę, kad būtų užtikrintas aukštas paslaugų lygis. Visos šios užduotys buvo įgyvendintos greičiau kaip per savaitę sezono įkarščio metu!“, – pabrėžia Gabenimų konteineriais Europos skyriaus specialistas Artiom Martjanov.

Gabenimas jūromis iš Filipinų? Jokių problemų!

Marko Kazali pasakoja: „AsstrA“ Klientams siūlomas saugus ir šiuolaikiškas krovinių pristatymas net į tolimiausią paskirties vietą, pavyzdžiui, Filipinus. Mūsų ekspertai organizavo mūsų Kliento iš statybos pramonės krovinių gabenimą. Jam reikėjo nugabenti statybines medžiagas, reikalingas paukščių fermos statybai. Krovinys buvo sukrautas į 30 sausų 40 pėdų konteinerių ir nugabentas 2 reisais  mažiau kaip per savaitę. Prisiminkite „AsstrA“, kai Filipinuose restorane valgysite viščiuką. Buon appetito!“

Kompanija „AsstrA“ reguliariai išsiunčia šimtus konteinerių po visą pasaulį į tokias tolimas vietas kaip Australija, Naujoji Zelandija, Indija ir Pietų Amerika. Įmonių grupės Klientai gauna kompleksines gabenimų jūromis paslaugas, kurias organizuoja mūsų įmonių grupės ekspertai. Jų specializacija – krovinių gabenimas, kuriam reikalingi kompleksiniai sprendimai. Profesionalus darbas ne tik organizuojant gabenimą konteineriais, bet ir kiekvieną kartą, kai eina kalba apie specialią įrangą ir negabaritinius krovinius, yra kompleksinių paslaugų, kurias gauna korporatyviniai Klientai, dalis. „AsstrA“ sujungia žemynus. Su įmonių grupe horizontas neturi ribų!

Pranešimą paskelbė: Anastasiia Onoshko, AsstrA Associated Traffic AG

Kiti skelbimai:
 
Camper Oruga K200157 Black 014 38
 
Converse Chuck Taylor All Star Hi White/White 36,5
 
Camper Imar Copa K200929 White Natural 36
 
Vagabond Anni 4937-001 Black 37
 
Crocs™ Funlab Unicorn Charm Sandal Kids Lavender 28

Rekomenduojame

Mobilumo paketas iš Lietuvos vežėjų atims didelę dalį Europoje vežamų krovinių

Mobilumo paketas iš Lietuvos vežėjų atims didelę dalį Europoje vežamų krovinių

Mobilumo paketo įsigaliojimui besiruošiantis Lietuvos transporto ir logistikos verslas atkreipia dėmesį, kad be kitų diskriminuojančių nuostatų, lieka neišspręstas klausimas, kaip šio dokumento reikalavimai bus taikomi trečiųjų šalių vežėjams. Baiminamasi, kad dėl tokios situacijos ES vežėjai susidurs su iškreipta konkurencija, o Rusijos, Baltarusijos ir kitų trečiųjų šalių vežėjai perims didelę dalį Lietuvos vežėjų krovinių Bendrijoje. Pasak […]

Dar daugiau lėšų skiriama gyvenviečių kelių asfaltavimui

Dar daugiau lėšų skiriama gyvenviečių kelių asfaltavimui

Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič įsakymu 34,7 mln. eurų skirta gyvenviečių infrastruktūrai gerinti. Dar šiais metais įvairių Lietuvos rajonų gyvenviečių gatvės bei gyvenvietes jungiantys keliai su žvyro danga bus išasfaltuoti.  Antruoju lėšų skirstymo etapu prioritetas teikiamas tiems kelių objektams, kurie atitinka Apraše nustatytus reikalavimus ir kurių viešieji pirkimai darbams įsigyti planuojami baigti iki šių metų liepos […]

J. Narkevič: Lietuva sieks turėti virtualų oro vežėją

J. Narkevič: Lietuva sieks turėti virtualų oro vežėją

Siekdama gerinti Lietuvos pasiekiamumą oro transportu, Susisiekimo ministerija siūlo Vyriausybei steigti nacionalinį oro vežėją – virtualią oro bendrovę. Tai leistų lanksčiau reaguoti į naujus Lietuvos oro susisiekimo poreikius, nepriklausant nuo nuolat kintančios užsienio oro vežėjų strategijos. Susisiekimo ministro Jaroslavo Narkevič teigimu, tai ypač aktualu atkuriant oro susisiekimo rinką po COVID-19 pandemijos, kadangi jos pasekmės oro […]

Susisiekimo ministerija: įsisenėjusios LAKD problemos tęsiasi metų metus

Susisiekimo ministerija: įsisenėjusios LAKD problemos tęsiasi metų metus

Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) vėluoja atlikti numatytus darbus ir tinkamai nesprendžia kilusių problemų, kurios kasmet kartojasi – parodė Susisiekimo ministerijos atliktas LAKD vidaus auditas.  Vidaus audito metu buvo vertintas LAKD 2016–2019 m. projektų, finansuojamų iš Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų ir 2014–2020 m. Europos Sąjungos (ES) struktūrinės paramos fondų lėšų, vykdymo efektyvumas, […]