„Nauja realybė” tapo greitos elektroninės komercijos rinkos plėtros varomąja jėga. Per tris šių metų pavasario mėnesius internetinių pardavimų kiekis pasiekė tokį lygį, kokį ekspertai prognozavo po trejų metų. Izoliacija ir prekybos centrų uždarymas pastūmėjo vartotojus pirkti maistą, namų apyvokos produktus ir kosmetiką per internetines platformas.
Pasaulio sveikatos organizacija rekomendavo apriboti asmenų bendravimą dėl COVID-19 viruso sklidimo ir perdavimo pobūdžio. Taikomos priemonės paskatino didesnę internetinės bankininkystės ir bekontakčio internetinių pirkinių pristatymo paklausą. Laikydamiesi sanitarijos ir epidemiologinių reikalavimų, vartotojai vis dažniau rinkosi gauti savo prekes į naujoviškus ir automatinius paštomatus.
Pirmieji tokie specialūs paštomatai ar pašto dėžutės atsirado Vokietijoje 2001 m. bendradarbiaujant Austrijos automatikos įmonei ir Vokietijos kurjerių tarnybai. Dabar paštomatai naudojami smulkių siuntų siuntimui Lenkijoje, Švedijoje, Danijoje, Rusijoje ir kitose šalyse.
Siekdama modernizuoti pašto paslaugas Baltijos regione, AsstrA korporacinė grupė organizavo 150 automatinių paštomatų ir jų komponentų pristatymą. Automatinių paštomatų skaičius išaugs Estijoje, Lietuvoje ir Latvijoje.
AsstrA-Associated Traffic AG specialistai parengė atitikties sertifikatus ir atliko krovinių muitinės forminimą Lietuvoje ir Latvijoje nuotoliniu būdu.
Krovinių gavėjas buvo Estijos nacionalinis pašto operatorius. Jei sandoryje dalyvauja vyriausybinė organizacija, „siuntėjo – logistikos paslaugų teikėjo – gavėjo” tiekimo grandinei reikalingas nepriekaištingas tikslumas ir punktualumas. Mūsų 25 metų darbo su privačiomis ir valstybinėmis bendrovėmis patirties dėka, AsstrA ekspertai supranta, kaip reikia aptarnauti tokius reiklius klientus, – papildo Vladislav Martin.
Pranešimą paskelbė: Anastasiia Onoshko, AsstrA Associated Traffic AG
2021 m. balandžio 22 d. pranešimas žiniasklaidai Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas (VVSK) balandžio 21 d. posėdyje konstatavo, kad savivaldybių vežėjai yra diskriminuojami negalėdami pretenduoti į Vyriausybės pagalbos įmonėms, nukentėjusioms nuo COVID-19 pandemijos, priemones. Ši išvada padaryta išklausius Lietuvos savivaldybių asociacijos, Finansų, Ekonomikos ir inovacijų bei Susisiekimo ministerijų atstovus. Nustatyta, kad 33 savivaldybių autobusų […]
2021 m. balandžio 22 d. pranešimas žiniasklaidai Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas (VVSK) balandžio 21 d. posėdyje konstatavo, kad savivaldybių vežėjai yra diskriminuojami negalėdami pretenduoti į Vyriausybės pagalbos įmonėms, nukentėjusioms nuo COVID-19 pandemijos, priemones. Ši išvada padaryta išklausius Lietuvos savivaldybių asociacijos, Finansų, Ekonomikos ir inovacijų bei Susisiekimo ministerijų atstovus. Nustatyta, kad 33 savivaldybių autobusų […]
Seimas pritarė Administracinių nusižengimų kodekso pataisoms (projektas Nr. XIIIP-4532(2), reglamentuodamas ne tik neeksploatuojamų, bet ir negalimų eksploatuoti transporto priemonių laikymą bendrojo naudojimo vietose. Pasak projekto iniciatoriaus Seimo Biudžeto ir finansų komiteto pirmininko Mykolo Majausko, šiuo įstatymu būtų priimtas labai svarbus sprendimas, kuris padėtų atlaisvinti kiemus, nes, kaip rodo tyrimai, kiemuose kartais būna net iki 20 […]
In order to boost faster transport sector development and apply the best corporate management practices, there is a plan in place to reorganise state-owned transport companies into companies limited by shares. The Government approved the conclusions submitted by the Ministry of Transport and Communications with regard to the draft legislation brought forward, albeit not adopted, […]