Antrosios kartos „Audi Q3“: dar komfortiškesnis ir praktiškesnis kompaktinis SUV

1

Antrosios kartos „Audi Q3“: dar komfortiškesnis ir praktiškesnis kompaktinis SUV

Naujasis „Audi Q3“ yra šeimyninis kompaktinis SUV, pasižymintis itin įvairiapusėmis savybėmis. Antrosios kartos modelis ne tik išsiskiria efektinga išvaizda, bet ir yra dar erdvesnis, praktiškesnis bei komfortiškesnis. Kaip ir kituose aukščiausios klasės „Audi“ modeliuose, jo funkcijos valdomos dideliame skaitmeniniame ekrane ir turi itin plačias multimedijos sistemos galimybes bei daug vairuotojo pagalbinių sistemų. Naujasis „Audi Q3“ Lietuvoje debiutuos 2018 m. rudenį.

Ryški ir atletiška išvaizda

Naujajam „Audi Q3“ sportiškesnę nei pirmtako išvaizdą suteikia efektingos aštuoniakampės vientisos grotelės ir didelės oro įsiurbimo angos. Jos pabrėžia tvirtą automobilio charakterį, kurį dar labiau paryškina siauri priekiniai žibintai, galimi su prisitaikančių tolimųjų šviesų „Matrix LED“ technologija. Nuo priekinių iki galinių žibintų driekiasi atletiškas kėbulo formas paryškinanti linija, kuri iškyla virš ratų arkų, taip pabrėžiant „Audi quattro“ genus. Be to, taip kėbulas atrodo dar platesnis, o kitos spalvos ratų arkų apdailos sustiprina bekelės automobilio įvaizdį. Veržlumą pabrėžia ir galinį langą apgaubiantis stogo oro aptakas, taip pat itin statmeni galiniai statramsčiai.

Sportiškas ir erdvus salonas

Pabrėžtinai tikslios formos ir trimačiai salono elementai – apdailoje atkartojama išorės išvaizda, o salonas primena naujausius didesnius „Audi“ modelius. Čia puikiai dera nauja valdymo koncepcija, kurios pagrindinis elementas yra „MMI touch“ liečiamasis ekranas, aplink kurį yra blizgų juodą stiklą primenanti apdaila. Ekranas ir oro kondicionavimo sistemos valdikliai yra pasukti į vairuotoją, o jungikliai išdėstyti itin patogiai. Sportišką sėdėjimo padėtį užtikrina komfortiškos sėdynės ir sportiškai statmenai sumontuotas vairas.

Palyginti su pirmtaku, naujasis „Audi Q3“ tapo žymiai erdvesnis. 4485 mm ilgio, 1856 mm pločio, 1585 mm aukščio automobilio atstumas tarp ašių padidėjo 77 mm ir užtikrina ne tik daugiau erdvės salone, bet ir dar didesnį praktiškumą bei pritaikymą. Antros eilės sėdynių atlošus galima nulenkti 40:20:40 dalimis, o sėdynes pastumti ar atitraukti 150 mm diapazonu. Į bagažinę telpa nuo 530 iki 1525 l, jos dugną galima sumontuoti trijuose skirtinguose aukščiuose, taip pat galimos elektra valdomos ir kojos judesiu atidaromos bagažinės durelės.

Skaitmeninis pasaulis ir sumanus jungiamumas

Net standartinės įrangos modeliai turi 10,25 colių įstrižainės skaitmeninį prietaisų skydelį, kuriame informacija nustatoma ant vairo esančiais valdikliais. Aukščiausiai gamoje esančioje „MMI navigation plus“ sistemoje rodmenys pateikiami virtualiame „Audi“ prietaisų skydelyje, kuriame rodoma dar daugiau informacijos ir galimi tris skirtingi atvaizdavimo būdai, įskaitant ir itin sportišką. Skydelyje sumontuotas 10,1 colio liečiamasis ekranas, kurio patogus valdymas gali būti papildytas balso komandomis, sakomomis įprastais sakiniais – sistema pati klausia, jei reikia informacijos patikslinimo ar papildymo.

„Audi Q3“ multimedijos sistema turi tokias pačias dideles galimybes kaip ir didesni šio gamintojo modeliai. Duomenų siuntimo modulis palaiko „LTE Advanced“ standartą ir turi „Wi-Fi“ saitvietę, kuria gali naudotis automobilio keleiviai. Navigacijos sistema įsimena vairuotojo pasirinkimus ir į juos atsižvelgia, kai parenkamas maršrutas. „Audi connect“ teikia informaciją apie eismo sąlygas realiuoju laiku, padeda rasti stovėjimo vietas, degalines ir lankytinas vietas. Taip pat iš kitų „Audi“ automobilių gaunama informacija perspėja apie galimus pavojus, greičio apribojimus, nurodo laisvas stovėjimo vietas gatvėse. „iOS“ ir „Android“ telefonus galima susieti su MMI sistema, naudojant „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ programas, o „myAudi“ programos pagalba į automobilio sistemą galima perkelti navigatoriaus maršrutus, taip pat kalendoriaus įrašus. Aukščiausios klasės trimatį garsą užtikrina „Bang & Olufsen Premium Sound System“ garso sistema su 15 garsiakalbių.

Vairuotojo pagalbinės sistemos

Viena pažangiausių vairuotojo pagalbinių įrangų – prisitaikanti greičio palaikymo sistema, turinti važiavimo spūstyse ir juostos palaikymo pagalbą, kuri žymiai padidina komfortą tolimose kelionėse. Lengvesnį manevravimą užtikrina keturios 360 laipsnių aplinkinio vaizdo kameros, kurių vaizdas aplink automobilį rodomas dideliame multimedijos sistemos ekrane. Automobilio statymą ir išvažiavimą iš stovėjimo vietos palengvina statymo pagalba, o vairuotojui reikia tik perjungti pavaras ir stabdyti. Išvažiuojant iš stovėjimo vietos atbuline eiga, vairuotojas perspėjamas apie iš šono atvažiuojantį automobilį – aplinką stebintys radarai taip pat perspėja ir apie nematomoje zonoje ar greitai iš galo atvažiuojančius automobilius, o apie pavojų įspėja šoniniuose veidrodėliuose esantys LED signalai.

Kelyje ir bekelėje: varikliai ir pakaba

Prekybos pradžioje naujasis „Audi Q3“ bus galimas su keturiais skirtingais varikliais – trimis benzininiais ir vienu dyzeliniu, kurių galia siekia nuo 110 kW (150 AG) iki 169 kW (230 AG). Visi jie yra tiesioginio įpurškimo keturių cilindrų varikliai su turbinomis ir komplektuojami su mechanine šešių greičių arba automatine septynių greičių „S tronic“ pavarų dėže bei priekinių arba visų varančiųjų ratų „quattro“ pavara, kuri užtikrina didelį saugumą ir puikų sukibimą. Naudodamas „Audi drive select“, vairuotojas gali pasirinkti šešis skirtingus važiavimo režimus – nuo itin komfortiško, taupaus, iki ypatingai sportiško. Ši sistema taip pat nustato ir pasirenkamos reguliuojamos pakabos standumą, pritaikytą kiekvienam važiavimo režimui, taip užtikrinant dar didesnį komfortą. Galima rinktis ir sportišką pakabą, kuri yra standartinė „S line“ įrangos dalis: sumontuotos standesnės spyruoklės ir progresyvi vairo sistema naujajam „Audi Q3“ suteikia dar tikslesnį valdymą. 

Pranešimą paskelbė: Jolita Katkutė, Fabula Hill+Knowlton Strategies

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Specialiųjų poreikių turinčiais keleiviais besirūpinanti Aušra Burškienė: norėčiau, kad žmonės ne tik klausytųsi, bet ir labiau girdėtų vieni kitus

Specialiųjų poreikių turinčiais keleiviais besirūpinanti Aušra Burškienė: norėčiau, kad žmonės ne tik klausytųsi, bet ir labiau girdėtų vieni kitus

Visiems prieinamos kelionės – tokiais žodžiais būtų galima apibūdinti Lietuvos oro uostų keleivių patirties valdymo koordinatorės Aušros Burškienės siekį dirbant su specialiųjų poreikių turinčiais keleiviais. Minint tarptautinę neįgaliųjų dieną beveik septynerius metus dirbdama savo pozicijoje A. Burškienė džiaugiasi ne tik pasiektais rezultatais ir keleivių suteiktu grįžtamuoju ryšiu, bet ir komanda, su kuria įveikia kasdienius iššūkius. […]

Keliams naudojama druska: kam kenkia labiausiai ir kaip apsisaugoti nuo korozijos

Keliams naudojama druska: kam kenkia labiausiai ir kaip apsisaugoti nuo korozijos

Snygis į Lietuvą atklydo gerokai anksčiau nei kalendorinė žiema. Ir nors kelininkai gatves prevenciškai pradėjo barstyti dar iki pradedant snigti, žiema užsimojo iš peties. Jau ne vienerius metus kovai su sniegu kelininkai pasitelkia kelių tipų druskų mišinius. Tuo tarpu mokslininkai tikina, kad nors naudojama druska ir efektyvi, ji vairuotojams gali pridaryti nuostolių. Jau folkloru tapusi […]

Gera žinia: iš trečiųjų šalių gautas dovanas deklaruoti tapo paprasčiau

Gera žinia: iš trečiųjų šalių gautas dovanas deklaruoti tapo paprasčiau

Nuo gruodžio 1 d. iš ne ES šalių per Lietuvos paštą atkeliavusias dovanas galima deklaruoti  paprasčiau. Siekiant užtikrinti sklandesnį procesą, dovanų gavėjams nebereikės privalomai pateikti iš siuntėjo gauto patvirtinimo apie siunčiamo daikto vertę. Tai reiškia, jog deklaravimo formoje užteks nurodyti, kokia dovana  yra siuntoje ir kokia jos vertė. Šis proceso supaprastinimas įdiegtas konsultuojantis su Lietuvos […]

Lietuvos oro uostams ilgalaikės infrastruktūros plėtros viziją nubrėžti padės Nyderlandų ekspertai: tarp esminių klausimų – senųjų keleivių terminalų perspektyvos ateityje

Lietuvos oro uostams ilgalaikės infrastruktūros plėtros viziją nubrėžti padės Nyderlandų ekspertai: tarp esminių klausimų – senųjų keleivių terminalų perspektyvos ateityje

Lietuvos oro uostai įvykdė tarptautinį viešąjį pirkimą, kurio metu įsigijo ilgalaikių plėtros planų (angl. „master plan”) rengimo ir galimybių analizės paslaugas. Studiją, kurioje bus nubrėžtos artėjančių dešimtmečių plėtros galimybės, rengs Nyderlandų kompanija „Royal HaskoningDHV“. Pirkimo sutarties vertė 824 tūkst. eurų (be PVM). „Be daugelio kitų svarbių visam mūsų oro uostų tinklui įžvalgų, ekspertų studijoje bus […]

Kitąmet bus remontuojamas viadukas kelyje nuo Vilniaus į Trakus

Kitąmet bus remontuojamas viadukas kelyje nuo Vilniaus į Trakus

2023 m. bus pradėtas įgyvendinti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 16,017 km viaduko kapitalinio remonto projektas.  Remonto darbai turės būti atlikti per 13 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo. VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) ir rangovo pasirašytos sutarties vertė – 1,664 mln. eurų su PVM.   Transporto mazge planuojama remontuoti virš magistralinio […]

Šiaulių oro uosto vadovė atsako, ar realu iš Šiaulių sulaukti užsakomųjų reisų į Turkiją ar Egiptą

Šiaulių oro uosto vadovė atsako, ar realu iš Šiaulių sulaukti užsakomųjų reisų į Turkiją ar Egiptą

Tarptautiniam Šiaulių oro uostui priimant vis daugiau orlaivių, dažniau sulaukiama klausimų, ar galima ir kada turistams laukti užsakomųjų reisų iš Šiaulių populiariomis atostogų kryptimis, pavyzdžiui, į Turkiją ar Egiptą. Oro uosto vadovė sako, kad toks verslo modelis įtikinamiausiai atrodytų nebent „popieriuje“. Sena nauja idėja Aurelijos Kuezados teigimu, svarstymus dėl keleivinių skrydžių galimai skatina tai, kad […]