Antrosios kartos „Audi Q3“: dar komfortiškesnis ir praktiškesnis kompaktinis SUV

1

Antrosios kartos „Audi Q3“: dar komfortiškesnis ir praktiškesnis kompaktinis SUV

Naujasis „Audi Q3“ yra šeimyninis kompaktinis SUV, pasižymintis itin įvairiapusėmis savybėmis. Antrosios kartos modelis ne tik išsiskiria efektinga išvaizda, bet ir yra dar erdvesnis, praktiškesnis bei komfortiškesnis. Kaip ir kituose aukščiausios klasės „Audi“ modeliuose, jo funkcijos valdomos dideliame skaitmeniniame ekrane ir turi itin plačias multimedijos sistemos galimybes bei daug vairuotojo pagalbinių sistemų. Naujasis „Audi Q3“ Lietuvoje debiutuos 2018 m. rudenį.

Ryški ir atletiška išvaizda

Naujajam „Audi Q3“ sportiškesnę nei pirmtako išvaizdą suteikia efektingos aštuoniakampės vientisos grotelės ir didelės oro įsiurbimo angos. Jos pabrėžia tvirtą automobilio charakterį, kurį dar labiau paryškina siauri priekiniai žibintai, galimi su prisitaikančių tolimųjų šviesų „Matrix LED“ technologija. Nuo priekinių iki galinių žibintų driekiasi atletiškas kėbulo formas paryškinanti linija, kuri iškyla virš ratų arkų, taip pabrėžiant „Audi quattro“ genus. Be to, taip kėbulas atrodo dar platesnis, o kitos spalvos ratų arkų apdailos sustiprina bekelės automobilio įvaizdį. Veržlumą pabrėžia ir galinį langą apgaubiantis stogo oro aptakas, taip pat itin statmeni galiniai statramsčiai.

Sportiškas ir erdvus salonas

Pabrėžtinai tikslios formos ir trimačiai salono elementai – apdailoje atkartojama išorės išvaizda, o salonas primena naujausius didesnius „Audi“ modelius. Čia puikiai dera nauja valdymo koncepcija, kurios pagrindinis elementas yra „MMI touch“ liečiamasis ekranas, aplink kurį yra blizgų juodą stiklą primenanti apdaila. Ekranas ir oro kondicionavimo sistemos valdikliai yra pasukti į vairuotoją, o jungikliai išdėstyti itin patogiai. Sportišką sėdėjimo padėtį užtikrina komfortiškos sėdynės ir sportiškai statmenai sumontuotas vairas.

Palyginti su pirmtaku, naujasis „Audi Q3“ tapo žymiai erdvesnis. 4485 mm ilgio, 1856 mm pločio, 1585 mm aukščio automobilio atstumas tarp ašių padidėjo 77 mm ir užtikrina ne tik daugiau erdvės salone, bet ir dar didesnį praktiškumą bei pritaikymą. Antros eilės sėdynių atlošus galima nulenkti 40:20:40 dalimis, o sėdynes pastumti ar atitraukti 150 mm diapazonu. Į bagažinę telpa nuo 530 iki 1525 l, jos dugną galima sumontuoti trijuose skirtinguose aukščiuose, taip pat galimos elektra valdomos ir kojos judesiu atidaromos bagažinės durelės.

Skaitmeninis pasaulis ir sumanus jungiamumas

Net standartinės įrangos modeliai turi 10,25 colių įstrižainės skaitmeninį prietaisų skydelį, kuriame informacija nustatoma ant vairo esančiais valdikliais. Aukščiausiai gamoje esančioje „MMI navigation plus“ sistemoje rodmenys pateikiami virtualiame „Audi“ prietaisų skydelyje, kuriame rodoma dar daugiau informacijos ir galimi tris skirtingi atvaizdavimo būdai, įskaitant ir itin sportišką. Skydelyje sumontuotas 10,1 colio liečiamasis ekranas, kurio patogus valdymas gali būti papildytas balso komandomis, sakomomis įprastais sakiniais – sistema pati klausia, jei reikia informacijos patikslinimo ar papildymo.

„Audi Q3“ multimedijos sistema turi tokias pačias dideles galimybes kaip ir didesni šio gamintojo modeliai. Duomenų siuntimo modulis palaiko „LTE Advanced“ standartą ir turi „Wi-Fi“ saitvietę, kuria gali naudotis automobilio keleiviai. Navigacijos sistema įsimena vairuotojo pasirinkimus ir į juos atsižvelgia, kai parenkamas maršrutas. „Audi connect“ teikia informaciją apie eismo sąlygas realiuoju laiku, padeda rasti stovėjimo vietas, degalines ir lankytinas vietas. Taip pat iš kitų „Audi“ automobilių gaunama informacija perspėja apie galimus pavojus, greičio apribojimus, nurodo laisvas stovėjimo vietas gatvėse. „iOS“ ir „Android“ telefonus galima susieti su MMI sistema, naudojant „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ programas, o „myAudi“ programos pagalba į automobilio sistemą galima perkelti navigatoriaus maršrutus, taip pat kalendoriaus įrašus. Aukščiausios klasės trimatį garsą užtikrina „Bang & Olufsen Premium Sound System“ garso sistema su 15 garsiakalbių.

Vairuotojo pagalbinės sistemos

Viena pažangiausių vairuotojo pagalbinių įrangų – prisitaikanti greičio palaikymo sistema, turinti važiavimo spūstyse ir juostos palaikymo pagalbą, kuri žymiai padidina komfortą tolimose kelionėse. Lengvesnį manevravimą užtikrina keturios 360 laipsnių aplinkinio vaizdo kameros, kurių vaizdas aplink automobilį rodomas dideliame multimedijos sistemos ekrane. Automobilio statymą ir išvažiavimą iš stovėjimo vietos palengvina statymo pagalba, o vairuotojui reikia tik perjungti pavaras ir stabdyti. Išvažiuojant iš stovėjimo vietos atbuline eiga, vairuotojas perspėjamas apie iš šono atvažiuojantį automobilį – aplinką stebintys radarai taip pat perspėja ir apie nematomoje zonoje ar greitai iš galo atvažiuojančius automobilius, o apie pavojų įspėja šoniniuose veidrodėliuose esantys LED signalai.

Kelyje ir bekelėje: varikliai ir pakaba

Prekybos pradžioje naujasis „Audi Q3“ bus galimas su keturiais skirtingais varikliais – trimis benzininiais ir vienu dyzeliniu, kurių galia siekia nuo 110 kW (150 AG) iki 169 kW (230 AG). Visi jie yra tiesioginio įpurškimo keturių cilindrų varikliai su turbinomis ir komplektuojami su mechanine šešių greičių arba automatine septynių greičių „S tronic“ pavarų dėže bei priekinių arba visų varančiųjų ratų „quattro“ pavara, kuri užtikrina didelį saugumą ir puikų sukibimą. Naudodamas „Audi drive select“, vairuotojas gali pasirinkti šešis skirtingus važiavimo režimus – nuo itin komfortiško, taupaus, iki ypatingai sportiško. Ši sistema taip pat nustato ir pasirenkamos reguliuojamos pakabos standumą, pritaikytą kiekvienam važiavimo režimui, taip užtikrinant dar didesnį komfortą. Galima rinktis ir sportišką pakabą, kuri yra standartinė „S line“ įrangos dalis: sumontuotos standesnės spyruoklės ir progresyvi vairo sistema naujajam „Audi Q3“ suteikia dar tikslesnį valdymą. 

Pranešimą paskelbė: Jolita Katkutė, Fabula Hill+Knowlton Strategies

Kiti skelbimai:
 
Withings Steel HR Sport (40mm) OLED, 39 g, Black, Bluetooth, Built-in pedometer, Heart rate monitor, GPS (satellite), Waterproof
 
DAEWOO Washing machine WM-1710ELW Top loading, Washing capacity 6 kg, 700 RPM, A+, Depth 53.5 cm, Width 52.5 cm, White/ black, Semi-automatic, Display,
 
Kaitlentė Bosch PIF651FB1E
 
AOC 24B1H 23.6 “, VA, FHD, 1920 x 1080 pixels, 16:9, 5 ms, 250 cd/m², Black
 
Candy Hob CDH 32/1X Vitroceramic, Number of burners/cooking zones 2, Black,

Įpročiai prie vairo: estams rizikingas plepėjimas telefonu – nė motais, atsakingiausiai elgiasi lietuviai

Tyrimas parodė, kad Baltijos šalyse gatvės dar pilnos telefonu kalbančių vairuotojų. Jie tik pamažu atsisako šio įpročio: 39 proc. mūsų šalies vairuojančių žmonių kelyje nebekalba išmaniaisiais telefonais. Neatsakingiausiai elgiasi estai – tik penktadalis jų vengia kalbėti telefonu prie vairo, Latvijoje tokių žmonių – 27 procentai. Draudikai įspėja, kad telefoninio pokalbio metu vairuotojai nepakankamai stebi aplinką […]

  Straipsniai »

Kelių direkcija jau skelbia pirkimus 2020 m. rangos darbams

Š. m. rugpjūčio 19 d. duomenimis, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos (Kelių direkcija) piniginių srautų įsipareigojimai pagal sutartis ir administravimo išlaidos 2019 m. valstybinės reikšmės keliams administruoti, prižiūrėti ir tiesti jau sudaro 404,8 mln. eurų arba 100 proc. viso Kelių direkcijai skirto biudžeto šiems metams. Be to, 2020 metams sudarytų sutarčių ir išlaidų […]

  Straipsniai »

Diena, kai vairuotojus kelyje dažniausiai užklumpa netikėtumai

Techninės pagalbos kelyje specialistai daugiausia darbo turi penktadieniais. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, pirmą šių metų pusmetį pagal iškvietimų skaičių ši diena pastebimai išsiskyrė iš visų savaitės dienų. Išanalizavus statistiką paaiškėjo, kad penktadienį problemų keliuose patiria vidutiniškai net pusantro karto daugiau vairuotojų negu šeštadienį ar sekmadienį. Draudimo bendrovės duomenimis, jau ne vienerius metus fiksuojama tendencija, jog pats […]

  Straipsniai »

Kaip pavėžėjai užtikrina jūsų saugumą: 5 patikimiausi automobiliai

Automobilių pramonė užtikrindama patikimumą ir saugumą pastaraisiais metais žengė didžiulį šuolį. Tuo įsitikinę autoservisų specialistai, kartu perspėjantys, jog reguliari transporto priemonių priežiūra vis dar nėra pakankamai „madinga“. Kaip tai sprendžia profesijos, kur automobilio patikimumas itin svarbus ir kokie automobiliai jose dominuoja?  Teisingai rūpinasi tik penktadalis vairuotojų  Autoserviso „R2L“ direktorius Rimvydas Vaštakas aiškina, kad šiandien, kaip […]

  Straipsniai »