Antrosios kartos „Audi Q3“: dar komfortiškesnis ir praktiškesnis kompaktinis SUV

1

Antrosios kartos „Audi Q3“: dar komfortiškesnis ir praktiškesnis kompaktinis SUV

Naujasis „Audi Q3“ yra šeimyninis kompaktinis SUV, pasižymintis itin įvairiapusėmis savybėmis. Antrosios kartos modelis ne tik išsiskiria efektinga išvaizda, bet ir yra dar erdvesnis, praktiškesnis bei komfortiškesnis. Kaip ir kituose aukščiausios klasės „Audi“ modeliuose, jo funkcijos valdomos dideliame skaitmeniniame ekrane ir turi itin plačias multimedijos sistemos galimybes bei daug vairuotojo pagalbinių sistemų. Naujasis „Audi Q3“ Lietuvoje debiutuos 2018 m. rudenį.

Ryški ir atletiška išvaizda

Naujajam „Audi Q3“ sportiškesnę nei pirmtako išvaizdą suteikia efektingos aštuoniakampės vientisos grotelės ir didelės oro įsiurbimo angos. Jos pabrėžia tvirtą automobilio charakterį, kurį dar labiau paryškina siauri priekiniai žibintai, galimi su prisitaikančių tolimųjų šviesų „Matrix LED“ technologija. Nuo priekinių iki galinių žibintų driekiasi atletiškas kėbulo formas paryškinanti linija, kuri iškyla virš ratų arkų, taip pabrėžiant „Audi quattro“ genus. Be to, taip kėbulas atrodo dar platesnis, o kitos spalvos ratų arkų apdailos sustiprina bekelės automobilio įvaizdį. Veržlumą pabrėžia ir galinį langą apgaubiantis stogo oro aptakas, taip pat itin statmeni galiniai statramsčiai.

Sportiškas ir erdvus salonas

Pabrėžtinai tikslios formos ir trimačiai salono elementai – apdailoje atkartojama išorės išvaizda, o salonas primena naujausius didesnius „Audi“ modelius. Čia puikiai dera nauja valdymo koncepcija, kurios pagrindinis elementas yra „MMI touch“ liečiamasis ekranas, aplink kurį yra blizgų juodą stiklą primenanti apdaila. Ekranas ir oro kondicionavimo sistemos valdikliai yra pasukti į vairuotoją, o jungikliai išdėstyti itin patogiai. Sportišką sėdėjimo padėtį užtikrina komfortiškos sėdynės ir sportiškai statmenai sumontuotas vairas.

Palyginti su pirmtaku, naujasis „Audi Q3“ tapo žymiai erdvesnis. 4485 mm ilgio, 1856 mm pločio, 1585 mm aukščio automobilio atstumas tarp ašių padidėjo 77 mm ir užtikrina ne tik daugiau erdvės salone, bet ir dar didesnį praktiškumą bei pritaikymą. Antros eilės sėdynių atlošus galima nulenkti 40:20:40 dalimis, o sėdynes pastumti ar atitraukti 150 mm diapazonu. Į bagažinę telpa nuo 530 iki 1525 l, jos dugną galima sumontuoti trijuose skirtinguose aukščiuose, taip pat galimos elektra valdomos ir kojos judesiu atidaromos bagažinės durelės.

Skaitmeninis pasaulis ir sumanus jungiamumas

Net standartinės įrangos modeliai turi 10,25 colių įstrižainės skaitmeninį prietaisų skydelį, kuriame informacija nustatoma ant vairo esančiais valdikliais. Aukščiausiai gamoje esančioje „MMI navigation plus“ sistemoje rodmenys pateikiami virtualiame „Audi“ prietaisų skydelyje, kuriame rodoma dar daugiau informacijos ir galimi tris skirtingi atvaizdavimo būdai, įskaitant ir itin sportišką. Skydelyje sumontuotas 10,1 colio liečiamasis ekranas, kurio patogus valdymas gali būti papildytas balso komandomis, sakomomis įprastais sakiniais – sistema pati klausia, jei reikia informacijos patikslinimo ar papildymo.

„Audi Q3“ multimedijos sistema turi tokias pačias dideles galimybes kaip ir didesni šio gamintojo modeliai. Duomenų siuntimo modulis palaiko „LTE Advanced“ standartą ir turi „Wi-Fi“ saitvietę, kuria gali naudotis automobilio keleiviai. Navigacijos sistema įsimena vairuotojo pasirinkimus ir į juos atsižvelgia, kai parenkamas maršrutas. „Audi connect“ teikia informaciją apie eismo sąlygas realiuoju laiku, padeda rasti stovėjimo vietas, degalines ir lankytinas vietas. Taip pat iš kitų „Audi“ automobilių gaunama informacija perspėja apie galimus pavojus, greičio apribojimus, nurodo laisvas stovėjimo vietas gatvėse. „iOS“ ir „Android“ telefonus galima susieti su MMI sistema, naudojant „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ programas, o „myAudi“ programos pagalba į automobilio sistemą galima perkelti navigatoriaus maršrutus, taip pat kalendoriaus įrašus. Aukščiausios klasės trimatį garsą užtikrina „Bang & Olufsen Premium Sound System“ garso sistema su 15 garsiakalbių.

Vairuotojo pagalbinės sistemos

Viena pažangiausių vairuotojo pagalbinių įrangų – prisitaikanti greičio palaikymo sistema, turinti važiavimo spūstyse ir juostos palaikymo pagalbą, kuri žymiai padidina komfortą tolimose kelionėse. Lengvesnį manevravimą užtikrina keturios 360 laipsnių aplinkinio vaizdo kameros, kurių vaizdas aplink automobilį rodomas dideliame multimedijos sistemos ekrane. Automobilio statymą ir išvažiavimą iš stovėjimo vietos palengvina statymo pagalba, o vairuotojui reikia tik perjungti pavaras ir stabdyti. Išvažiuojant iš stovėjimo vietos atbuline eiga, vairuotojas perspėjamas apie iš šono atvažiuojantį automobilį – aplinką stebintys radarai taip pat perspėja ir apie nematomoje zonoje ar greitai iš galo atvažiuojančius automobilius, o apie pavojų įspėja šoniniuose veidrodėliuose esantys LED signalai.

Kelyje ir bekelėje: varikliai ir pakaba

Prekybos pradžioje naujasis „Audi Q3“ bus galimas su keturiais skirtingais varikliais – trimis benzininiais ir vienu dyzeliniu, kurių galia siekia nuo 110 kW (150 AG) iki 169 kW (230 AG). Visi jie yra tiesioginio įpurškimo keturių cilindrų varikliai su turbinomis ir komplektuojami su mechanine šešių greičių arba automatine septynių greičių „S tronic“ pavarų dėže bei priekinių arba visų varančiųjų ratų „quattro“ pavara, kuri užtikrina didelį saugumą ir puikų sukibimą. Naudodamas „Audi drive select“, vairuotojas gali pasirinkti šešis skirtingus važiavimo režimus – nuo itin komfortiško, taupaus, iki ypatingai sportiško. Ši sistema taip pat nustato ir pasirenkamos reguliuojamos pakabos standumą, pritaikytą kiekvienam važiavimo režimui, taip užtikrinant dar didesnį komfortą. Galima rinktis ir sportišką pakabą, kuri yra standartinė „S line“ įrangos dalis: sumontuotos standesnės spyruoklės ir progresyvi vairo sistema naujajam „Audi Q3“ suteikia dar tikslesnį valdymą. 

Pranešimą paskelbė: Jolita Katkutė, Fabula Hill+Knowlton Strategies

Kiti skelbimai:
 
EMU Australia Magical Unicorn Walker Pale Pink 18M+
 
ALTERCORE 552 Black 37
 
Laundry Soap Méga Propre Audinių skalbiklis, 1000ml
 
REIMA Kuhmoinen Pale Rose 86
 
REIMA Tukeva Black 39

Rekomenduojame

After being invited by the Minister of Transport and Communications, the ministers of transport of Armenia, Latvia and Poland will be visiting Lithuania this week

After being invited by the Minister of Transport and Communications, the ministers of transport of Armenia, Latvia and Poland will be visiting Lithuania this week

After being invited by the Ministry of Transport and Communications, the ministers of transport of Armenia, Latvia and Poland, as well as a representative of the Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD) are coming to Lithuania this Wednesday. The guests will meet Minister of Transport and Communications of Lithuania Marius Skuodis and participate in […]

How will transport and logistics look by 2050? The answers will be provided at the Transport and Innovation Forum “Transport and Logistics 2050”, which begins this Thursday

How will transport and logistics look by 2050? The answers will be provided at the Transport and Innovation Forum “Transport and Logistics 2050”, which begins this Thursday

On Thursday, a two-day International Transport and Innovation Forum “Transport and Logistics 2050” begins in Vilnius for the third time. It is organised by the Ministry of Transport and Communications and the Association of Transport Innovations. The latest tendencies, innovations and novelties in the sector will be discussed with the ministers of transport of Armenia, […]

Susitikime su Lenkijos infrastruktūros ministru dėmesys – bendrai vykdomiems  transporto infrastruktūros projektams,  traukiniui Vilnius-Varšuva

Susitikime su Lenkijos infrastruktūros ministru dėmesys – bendrai vykdomiems transporto infrastruktūros projektams, traukiniui Vilnius-Varšuva

„Via Baltica“, „Rail Baltica“ ir „Via Carpatia“ vykstančių projektų apžvalga, pasienio kelių modernizavimo klausimai, pasiruošimas keleivinio traukinio Vilnius-Varšuva paleidimui kitąmet, bendros pozicijos Mobilumo paketo nuostatų suderinimui – šios temos trečiadienį buvo aptartos Vilniuje vykusiame susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio susitikime su Lenkijos infrastruktūros ministru Andrzejumi Adamczyku.  „Su kolega aptarėme „Via Carpatia“, „Rail Baltica“ ir „Via Baltica“ […]

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Lietuvių elektromobilumo kompanija „Inbalance“ pritraukė 1,5 mln. eurų investiciją plėtrai Europoje

Išmanias elektromobilių įkrovimo stoteles kurianti ir valdanti kompanija „Inbalance“ antruoju investiciniu raundu pritraukė 1,5 mln. eur investiciją. Prie esamų investuotojų – fondų „Contrarian Ventures“ ir „Coinvest Capital“, pirmojo lietuviško vienaragio „Vinted“ bendraįkūrėjo Manto Mikucko ir verslo angelo Ernesto Petkevičiaus, kartu su šiuo investiciniu raundu prisijungia du nauji privatūs investuotojai – Tomas Dirvonskas ir Paulius Šarka. […]

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Vilkikų vairuotojų krizę gali pagilinti drastiškai pabrangę jų mokymai

Tolimųjų reisų vairuotojų trūkumo krizę gali pagilinti už švietimą atsakingų valdininkų sprendimai, dėl kurių profesionalių vairuotojų privalomi mokymai gali gerokai brangti ir ilgėti. Tokį nuogąstavimą išreiškė Tarptautinio transporto ir logistikos aljansas (TTLA), reaguodamas į Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos parengtą teisės akto projektą dėl profesionalių vairuotojų 95 kodo kompetencijos įgijimo ir kėlimo. Verslo atstovai atkreipia […]

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Eismoinfo.lt pradeda dirbti žiemos ritmu

Nuo spalio 15 dienos VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos (toliau – Kelių direkcija) Informacijos skyriaus operatoriai pradeda dirbti žiemos ritmu ir daugiausia dėmesio skirs kelių būklės stebėsenai ir operatyviam vairuotojų informavimui apie rudenį ir žiemą dažnai besikeičiančias eismo sąlygas. Pranešimai apie kelių būklę ir eismo sąlygas svetainėje eismoinfo.lt bus skelbiami mažiausiai du kartus per parą […]