„Adampolis Group“, įtvirtinusi savo pozicijas kaip oficiali „MAN Truck & Bus“ atstovė Lietuvoje ir Suomijoje, pradeda ambicingą plėtros projektą Kaune. Statomame naujame verslo komplekse bus sutelktos visos įmonių grupės paslaugos, o jame įsikursianti „MAN Truck & Bus Lietuva“ atstovybė taps vienu didžiausių MAN aptarnavimo centrų Europoje.
„Adampolis Group“ yra viena didžiausių komercinio transporto bei specialiosios technikos pardavimų, nuomos ir aptarnavimo įmonių grupių Lietuvoje. Bendrovė pradeda ambicingas naujo komplekso statybas, kuriame bus teikiamos visos komercinio transporto paslaugos.
Verslo kompleksas įsikurs 6,334 ha sklype Kaune, Ramučiuose. Patalpų erdvės užims 19.000 kv. m. Net trečdalis šio ploto – 7095 kv.m. – bus skirtas „MAN Truck & Bus Lietuva“ atstovybei bei „Adampolis Group“ administracijai. Į naująjį verslo kompleksą „Adampolis Gorup“ investuoja 33 mln. eurų.
„Ši solidi investicija orientuota į ilgalaikius bendrovės tikslus. Siekiame klientui padėti kiekviename verslo etape, tad norime sukurti visą ekosistemą, maksimaliai orientuotą į kliento patogumą. Naujame „Adampolis Group“ komplekse mūsų klientams bus užtikrintos visos paslaugos vienoje vietoje“, – pažymi Ričardas Tverijonas, UAB „Adampolis” direktorius.
Dėmesys ateities technologijoms
„Adampolis Group“ komplekse bus sukurta infrastruktūra nulinės emisijos elektriniams ir vandeniniliu varomam sunkiasvoriui transportui. Komplekse klientai galės ne tik pasikrauti transporto priemonę, bet ir palikti ją nakčiai ar ilgesniam laikui – net 3 ha ploto bus skirta ilgalaikiam ir trumpalaikiam sunkvežimių stovėjimui. Be to, klientams bus teikiamos papildomos paslaugos: galimybė išsinuomoti sandėliavimo erdvę arba administracines patalpas su sandėliu veiklai vystyti. „Visa tai prisidės prie patogios transporto eksploatacijos ir bendros mūsų klientų veiklos“, – pabrėžia įmonės vadovas.
„MAN Truck & Bus Lietuva“ įsikurs pagal aukščiausius MAN standartus įrengtose erdvėse ir taps vienu didžiausių MAN sunkvežimių aptarnavimo centrų visoje Europoje. Naujausios servise diegiamos technologijos, įranga bei aukšto lygio specialistai leis optimizuoti verslo ir klientų aptarnavimo procesus, tad reikšmingai didės sunkvežimių aptarnavimo pajėgumai.
Išskirtinis dėmesys naujame komplekse bus skiriamas autobusams, kurie užima reikšmingą įmonės veiklos dalį.„MAN Truck & Bus Lietuva“ servise jiems bus įrengtos atskiros remonto zonos, o dujiniams ir CNG tipo autobusams – specializuota erdvė, atitinkanti aukščiausius privalomojo saugumo reikalavimus.
„Adampolis Group“ verslo komplekse suprojektuotas ir 9700 kv.m ploto sandėliavimo ir logistikos centras su administracinėmis patalpomis. Didžioji šio logistikos centro dalis bus skirta komercinei nuomai, čia savo verslą vystyti galės tiek grupės klientai, tiek kitos įmonės. Sandėliavimo ir logistikos centras suformuotas siekiant, kad ir įmonių sandėliai, ir administracinės patalpos būtų greta, tad veiklą vykdyti bus itin patogu.
Atskiras pastatas kartu su servisu suprojektuotos statybinės ir pramoninės technikos nuomos ir aptarnavimo įmonei „Adampolis Rental“. Naujoji infrastruktūra sudarys sąlygas išplėsti paslaugų spektrą – nuo greito remonto iki kompleksinio technikos atnaujinimo. Tai leis ne tik efektyviau administruoti nuomą, bet ir pasiūlyti klientams patogesnes sąlygas – greitesnį aptarnavimą, didesnį paslaugų prieinamumą bei galimybę vienoje vietoje gauti tiek nuomos, tiek techninės priežiūros paslaugas.
Didesnis efektyvumas ir tvarumas
Įgyvendindama šį projektą „Adampolis Group“ išsikėlė ir aukštus tvarumo tikslus. Naujasis kompleksas suprojektuotas atsižvelgiant į aplinkosaugai svarbius veiksnius – bus įrengtas geoterminis šildymas, sumontuotos saulės baterijos. Pagalvota ir apie čia dirbsiančių žmonių gerovę: patalpose atsiras poilsio, laisvalaikio erdvės bei pirtis, bus įrengtos mokymų salės kompetencijų auginimui.
Įgyvendinus projektą bus papildomai sukurta 30 naujų darbo vietų, o bendras „Adampolis Group“ darbuotojų skaičius išaugs iki 300. Šiuo metu „Adampolio“ įmonių grupėje dirba 270 žmonių, iš jų 230 – Lietuvoje, 40 – Suomijoje. Iš Lietuvoje dirbančių žmonių 15-18 proc. darbuotojų – Kauno rajono gyventojai.
„Investicija į šį kompleksą ne tik didins veiklos efektyvumą, bet ir prisidės prie regiono ekonominės plėtros, o kartu nubrėš naujus komercinės infrastruktūros standartus bei taps pavyzdžiu, kaip verslo plėtra dera su tvarumu“, – teigia R. Tverijonas.
„Adampolio“ įmonių grupė stabiliai augina metines pajamas. 2023 m. grupės apyvarta pasiekė 166 mln. Eur, palyginti su 112 mln. Eur 2022-aisiais. 2021 m. „Adampolis Group“ metinės pajamos siekė 80 mln. Eur. Įmonės atstovaujamas gamintojas MAN užima 15 proc. rinkos.
Pranešimą paskelbė: Roberta Bartaševičiūtė, Adampolis Holding UAB
Pirmaujanti Baltijos šalių oro linijų bendrovė „airBaltic“ metus baigė istoriniu pasiekimu – 2024 m. buvo pasiektas didžiausias per visą bendrovės istoriją metinis keleivių skaičius. Iš viso aviakompanija pervežė 8,3 mln. keleivių ir atliko 73 300 skrydžių (įskaitant oro linijų ACMI-out operacijas). Preliminarūs 2024 m. duomenys rodo, kad bendrovė taip pat viršijo priešpandeminius rekordus. „2024 m. […]
Mr Eugenijus Sabutis, Lithuanian Minister of Transport and Communications, leaves for Warsaw on Wednesday to meet with Mr Krzysztof Gawkowski, Deputy Prime Minister and Minister of Digital Affairs of Poland, and Mr Dariusz Klimczak, Polish Minister of Infrastructure. During their meetings, the Ministers will discuss bilateral projects and further strengthening of cooperation in the transport […]
Lietuvoje judumo platforma „Bolt“ ima teikti naują paslaugą verslui – ilgalaikę automobilių nuomą. Nuo šiol įmonės gali ne tik pasinaudoti netoliese esančiu laisvu „Bolt Drive“ automobiliu trumpoms ar kelių dienų kelionėms, bet ir išsinuomoti automobilį keliems ar keliolikai mėnesių. Anot „Bolt“, ši paslauga gali padėti sumažinti poreikį įmonėms turėti nuosavas transporto priemones bei ženkliai palengvinti […]
Kasmet augusi krovinių vežimo kelių transportu rinka Lietuvoje pernai susidūrė su sunkumais – įmonės, nors ir išlaikė krovinių apyvartos augimą, tačiau patyrė paslaugų eksporto apimčių sumažėjimą, teigiama Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) atliktoje rinkos analizėje. Aljanso pateiktais Lietuvos banko duomenimis, palyginti su tuo pačiu metu 2023-iaisiais, 2024-ųjų sausį–rugsėjį krovininio kelių transporto paslaugų eksportas sumažėjo […]
Šeštadienį (sausio 11 d.) Vilniaus oro uoste organizuojamas istorinis renginys – masinis naujojo išvykimo terminalo testavimas. Atlikti testavimą per rekordiškai trumpą laiką dar lapkritį užsiregistravo per 1 000 savanorių. Atvykę į naująjį oro uosto išvykimo terminalą testuotojai pasijaus tarsi tikri šešių skrydžių keleiviai ir padės Lietuvos oro uostų komandoms nustatyti, kaip pasiruošta terminalo atidarymui, numatytam […]
Lietuvoje pavėžėjai įprastai dirba pagal individualią veiklą (ĮV), o ne pagal darbo sutartį. Tai, anot specialistų, darbuotojams kelia daugiau grėsmių nei privalumų. „Skaitmeninės darbo platformos (programėlės, kurios sujungia paslaugų teikėjus su klientais) sukuria prieštaringas darbo santykių formas ir trikdo tradicinį darbo organizavimą. Šis verslo modelis apriboja darbuotojų teisę naudotis darbo apsauga“, – teigia Vilniaus universiteto […]