Aktualu skraidantiems: atvykusius keleivius Vilniaus oro uoste pavežėjai pasitiks specialiai tam skirtoje aikštelėje

1

Aktualu skraidantiems: atvykusius keleivius Vilniaus oro uoste pavežėjai pasitiks specialiai tam skirtoje aikštelėje

Nuo birželio pradžios sostinės pavežėjai savo klientų Vilniaus oro uoste lauks specialiai jiems skirtoje vietoje, o keleiviams rasti išsikviestą automobilį bus dar patogiau. Atsižvelgdamas į keleivių poreikius, Vilniaus oro uostas jau netrukus atnaujins ir specialiais ženklais išskirs vos 30 metrų nuo oro uosto terminalo esančią trumpalaikio stovėjimo aikštelę, kurioje po skrydžių keleivių galės patogiai laukti pavežėjų automobiliai. 

„Vis daugiau keleivių Vilniaus oro uoste naudojasi pavežėjų paslaugomis, kurioms teikti iki šiol neturėjome specialios vietos. Todėl, atsižvelgdami į jų poreikius,  didžiausioje ir patogiausioje trumpalaikio stovėjimo aikštelėje (aikštelė schemoje pažymėta P2 ženklu) atliksime pagerinimus, kurie atvykusiems keleiviams, ieškantiems iškviesto automobilio leis lengvai jį rasti“, – sako Vilniaus oro uosto vadovas Dainius Čiuplys.

Prie pokyčių prisidės ir pavežėjimo įmonės, kurios savo programėlėse pažymės keleivių pasiėmimo tašką šioje aikštelėje. Vieni pirmųjų pavežėtojų, kurie teiks savo paslaugas šioje aikštelėje, yra platforma „Bolt“, tačiau sprendimas pristatomas ir dėl bendradarbiavimo kalbama su visomis šias paslaugas teikiančiomis bendrovėmis.

Teigiama, kad ši aikštelė yra patogi ne tik pasitikti pavežėjimo paslaugas teikiančius automobilius – keleiviai iš minėtos aikštelės miestą gali pasiekti naudodamiesi automobilių dalijimosi paslauga, kurią šioje vietoje jau teikia „CityBee“.

„Viso šioje aikštelėje yra 175 vietos lengviesiems automobiliams. Pavežėjų kiekis, žinoma, kaskart priklauso nuo skrydžių pikų ir bendro iškvietimų skaičiaus, tačiau pavežėjai turės teisę sustoti laisvose aikštelės vietose arčiausiai pėsčiųjų perėjos, vedančios iki terminalo. Į šią aikštelę lengviau patekti pavežėjams padės šviečiantis stendas ir nuorodos, įrengtos birželio pirmoje pusėje“, – teigia D. Čiuplys.

Kad kelionė po skrydžio namo būtų dar patogesnė, oro uosto atstovas keleiviams rekomenduoja kviesti automobilį ne ką tik nusileidus, bet jau išlipus iš lėktuvo ar laukiant bagažo.

Kaip rodo praėjusių metų tyrimai, didžioji dalis – 37 proc. Vilniaus oro uosto keleivių vis dar prašo po kelionės juos pasiimti šeimos narių, bičiulių ar kolegų, tačiau naudojimasis pavėžėjų paslaugomis taip pat auga – jau siekia beveik 11 proc.

Apie Vilniaus oro uostą

Vilniaus oro uostas priklauso Lietuvos oro uostų tinklui, valdančiam trejus oro vartus Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2018 m. jie aptarnavo 6,3 mln. keleivių ir 61 tūkst. skrydžių. Vasaros sezono metu iš Lietuvos oro uostų 14 aviakompanijų tiesiogiai skraidina 86 reguliariosiomis kryptimis į 67 miestus 27 šalyse. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc.

Pranešimą paskelbė: – -, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“

Kiti skelbimai:
 
Crocs™ Crocband™ Citrus/Grey 36,5
 
Crocs™ Crocband Sport Cord Clog Navy 47,5
 
Crocs™ Women's LiteRide Sandal Poppy/White 42,5
 
TOMS Cork Women's Altair Slipon Multi 40
 
TOMS Woven Stripe Women's Deconstructed Alpargata Red 37,5

Lenktynininkas Giedrius Notkus: didžiausias vairuotojų priešas vasarą – atsipalaidavimas

2018 metų Lietuvos ralio čempionas Giedrius Notkus prisipažįsta, jog vairuoti vasarą mūsų šalies keliuose kartais pavojingiau nei lenktynių trasoje, nes atsipalaidavę vairuotojai neprognozuojami. Šiuos įspūdžius patvirtina ir eismo įvykių statistika, rodanti, jog atšilus orams avarijų skaičius išauga kone trečdaliu. Vairuojant svarbiausia… vairuoti „Ralio trasoje važiuoju ekstremaliais greičiais, bet viskas priklauso tik nuo manęs ir mano […]

  Straipsniai »
Ateities transportas: kokias sistemos problemas spręs savivaldžiai automobiliai?

Ateities transportas: kokias sistemos problemas spręs savivaldžiai automobiliai?

Išmanios vairavimo sistemos, tokios kaip automatinis stabdymas, greičio reguliavimas ar eismo juostos laikymosi sistema – jau įprasti dalykai naujuose automobiliuose. Vis dar retenybė išvysti automobilį be vairuotojo. Žadama, kad tokie automobiliai rinkoje pasirodys iki 2030-ųjų. Keičiantis technologijoms, jaučiamas ir nuolatinis transporto inžinierių poreikis, tokių specialistų trūksta jau šiandien, o ateityje poreikis išaugs kone trigubai. Apie […]

  Straipsniai »

„ACE Logistics“ Lietuvoje šiemet augino krovinių kiekį ir apyvartą

Estijos kapitalo logistikos ir transportavimo sprendimų įmonių grupės „ACE Logistics“ Lietuvos padalinys pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su sausiu-birželiu 2018-aisiais, apyvartą padidino 8,5% iki 5,75 mln. eurų. Šiuo laikotarpiu įmonės gabenamų krovinių kiekis augo 5%. „Preliminarūs pirmojo šių metų pusmečio duomenys rodo, kad augimo potencialą, kurį visos grupės mastu fiksavome dar pernai, sėkmingai išnaudojame. Pagrindine […]

  Straipsniai »

Vilniuje – didelės galios elektromobilių įkrovimo prieigos ties magistraliniais keliais

Įgyvendinant darnaus judumo mieste planą ir skatinant naudoti ekologiškas transporto priemones bei mažinti oro taršą mieste, Vilniuje netoli magistralinių kelių planuojama įrengti 5 viešąsias didelės galios elektromobilių įkrovimo stoteles. Susisiekimo ministro Roko Masiulio įsakymu šiam tikslui Vilniaus miesto savivaldybei skirta 231,3 tūkst. eurų Europos regioninės plėtros fondo investicijų. „Sostinėje, kur gyventojų ir darbo vietų koncentracija […]

  Straipsniai »