Aiškėja, kaip keisis gatvės prie naujojo „Akropolio“ Vingyje

Aiškėja, kaip keisis gatvės prie naujojo „Akropolio“ Vingyje

Visuomenei pristatyti gatvių prie naujai iškilsiančio Akropolis Vingis“ ir daugiabučių kvartalo reVingis rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai. Rekonstruojant gatves daug dėmesio skirta pėsčiųjų ir dviračių takams bei želdynams. 

Planuojama Eigulių gatvės atkarpos tarp Tūkstantmečio, Geležinio Vilko gatvių ir Savanorių prospekto žiedinės sankryžos rekonstrukcija. Taip pat bus rekonstruojama ir Geležinio Vilko gatvės dalis nuo Savanorių prospekto žiedinės sankryžos iki Geležinio Vilko g. 25, sankryža tarp Geležinio Vilko ir Tūkstantmečio gatvių. Bus pertvarkyta į Vingio parką vedančios M. K. Čiurlionio gatvės dalis bei Gerosios Vilties gatvės dalis. Visi darbai bus vykdomi „Akropolis Group“ valdomos bendrovės lėšomis.

Susitikimuose su gyventojais jau buvo pristatyti gatvių rekonstrukcijų projektiniai pasiūlymai, projektuotojų įvertintos išgirstos visuomenės pastabos. Šiuo metu po visuomenės svarstymų ir pastabų projektiniai pasiūlymai pateikti įvertinti savivaldybei.

Rekonstruoti šį transporto mazgą prireikė dėl šalia atsirasiančių ir visiškai šioje vietoje miesto veidą pakeisiančių projektų: reVingis  keturių gyvenamųjų kvartalų šalia Neries krantinės (kartu bus tvarkoma ir krantinė) ir vieno administracinio pastato statybos bei Akropolis Vingis“  komplekso statybų. 

Geležinio Vilko g. ir Gerosios Vilties g. sankryžą planuojama pertvarkyti į žiedinę. Taip pat planuojamas  požeminis lengviesiems automobiliams skirtas įvažiavimas į daugiafunkcinio komplekso požeminę automobilių saugojimo aikštelę, po gatve  projektuojamas pėsčiųjų bei dviračių perėją po Geležinio Vilko gatve.

Projektuotojai  UAB „INHUS Engineering“ tikisi, kad įgyvendinus šiuos sprendinius sankryža taps nepertraukiamo eismo. Tai padidins eismo pralaidumą ir užtikrins saugų bei patogų susisiekimą visiems eismo dalyviams. 

Gerosios Vilties g. kaip ir ankstesnių rekonstrukcijų metu formuojama ramaus eismo gatvė, apsupta gyvenamųjų namų. Numatomi platūs pėsčiųjų takai, atskiras dviračių takas, žalieji plotai, esama medžių alėja papildoma naujais želdiniais. Didesni infrastruktūros mazgai gausiai apsodinami įvairaus aukščio želdiniais. Pėstiesiems projektuojama Gerosios Vilties gatvės atkarpa požemine perėja susijungs su M. K. Čiurlionio gatve. Tai bus pagrindinė Akropolis Vingis“ pėsčiųjų jungtis su Vilniaus miesto centru. 

M. K. Čiurlionio gatvė ves į Vingio parką ir gyvenamuosius kvartalus. Iš šios gatvės nėra numatytų įvažiavimų į prekybos pastato stovėjimo aikštelės. Dviračių takas projektuojamas kairėje gatvės pusėje. Šioje gatvėje esanti senų tuopų alėja išliks. M. K. Čiurlionio gatvėje kuriama apsisukimo aikštelė ir lankytojų išleidimo vieta, užtikrinanti automobilių pralaidumą siauroje gatvėje.

Eigulių gatvėje numatyta įrengti žiedinę sankryžą, pačią Eigulių gatvę pertvarkyti įrengiant papildomą eismo juostą nuo Neries upės pusės link daugiafunkcinio komplekso, dviračių taką taip pat patogius šaligatvius ir perėjas pėstiesiems. Kadangi numatomas intensyvus automobilių eismas, pėsčiųjų ir dviračių takai nuo važiuojamosios dalies bus atskirti želdiniais. Eigulių gatvėje nuo Geležinio Vilko link Elektrinės gatvės bus įrengta nauja dviračių tako atkarpa, kuri prisijungs prie rengiamo Elektrinės ir Eigulių gatvių remonto projekto. 

Eigulių gatvėje bus įrengiamas lygiagretus parkavimas gatvėje, kuris taip pat kurs fizinę kliūtį nuo važiuojamosios dalies.

Geležinio Vilko gatvė liks tranzitine, kurią pėstieji ir dviračiai kirs požemine perėja. Šioje gatvėje taip pat numatomos dvi autobusų stotelės, kelias iki stotelių numatomas kaip parkelis prie gyvenamųjų namų ir atvira viešoji erdvė prie prekybos pastato.

Gatvėse ir aplinkinėse teritorijoje bus pasodintas 491 naujas medis, įrengta beveik 9 tūkst. kv. m krūmų plotų, virš 10 tūkst. kv. m tvariai šienaujamų pievų, 941 kv. m žolinių augalų plotų ir 389 kv. m šlapbalių.

Su projektiniais pasiūlymais galite susipažinti: 

https://bit.ly/3wVLgIm

https://bit.ly/3X8mi2Y

Savivaldybė taip pat toliau vertins aplinkinės teritorijos plėtros perspektyvą, bendrus miesto susisiekimo poreikius ir planuos infrastruktūros plėtrą, kurios dalis bus įrengiama pagal su šia plėtra ir ateityje  sudaromas infrastruktūros plėtros sutartis.

Pranešimą paskelbė: Eglė Vankevičė, Vilniaus miesto savivaldybė

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
M. Skuodis su Vidurio Europos ir Baltijos šalių kolegomis Prahoje tarsis dėl strateginių transporto jungčių finansavimo ir plėtros

M. Skuodis su Vidurio Europos ir Baltijos šalių kolegomis Prahoje tarsis dėl strateginių transporto jungčių finansavimo ir plėtros

Susisiekimo ministras Marius Skuodis ketvirtadienį vyksta į Prahą, kur su Vidurio Europos ir Baltijos šalių transporto ministrais tarsis dėl bendrų transporto infrastruktūros projektų įgyvendinimo. Siekdami toliau gerinti viso regiono susisiekimą ir stiprinti karinio mobilumo jungtis, ministrai ketina pasirašyti bendrą deklaraciją dėl strateginių transporto jungčių plėtros ir finansavimo. Višegrado šalių grupei šiuo metu pirmininkaujančios Čekijos organizuojamame […]


Mr Skuodis to discuss financing and development of strategic transport links with Central European and Baltic colleagues in Prague

Mr Skuodis to discuss financing and development of strategic transport links with Central European and Baltic colleagues in Prague

Lithuanian Minister of Transport and Communications, Marius Skuodis, is travelling to Prague on Thursday to discuss the implementation of joint transport infrastructure projects with the transport ministers of Central Europe and the Baltic States. In order to further improve connectivity across the region and strengthen military mobility links, the ministers intend to sign a joint […]


Logistikos valdymo sistema Cargo Stream žengia į priekį su dirbtinio intelekto sprendimais: automatizacijos lygis pasiekė 60-80%

Logistikos valdymo sistema Cargo Stream žengia į priekį su dirbtinio intelekto sprendimais: automatizacijos lygis pasiekė 60-80%

Lietuvoje sukurta ir naudojama visoje Europoje, logistikos valdymo sistema Cargo Stream sėkmingai įgyvendino dvejų metų trukmės projektą, skirtą dirbtinio intelekto (AI) technologijų integravimui į visus logistikos procesus. Rezultatai kalba patys už save – vidutinėms ir didelėms įmonėms pasiektas 60-80% automatizacijos lygis, kuris žymiai padidina veiklos efektyvumą ir pelningumą. Logistikos sektorius susiduria su daugybe iššūkių – […]


Minister Skuodis: Rail Baltica construction pace is unsatisfactory, the Board of LTG must manage investment risks

Minister Skuodis: Rail Baltica construction pace is unsatisfactory, the Board of LTG must manage investment risks

Lithuanian Minister of Transport and Communications Marius Skuodis says that the top management of Lietuvos Geležinkeliai (LTG) must find solutions to speed up the implementation of strategically important European gauge railway project Rail Baltica. As lack of progress poses the risk to lose part of the EU funds allocated for the project in Lithuania by […]


„Elektrum Drive“ ištestavo 50 elektromobilių modelių: išaiškėjo efektyviausi

„Elektrum Drive“ ištestavo 50 elektromobilių modelių: išaiškėjo efektyviausi

Lietuvoje daugėjant vairuotojų, persėdančių į elektra varomas transporto priemones, vienas aktualiausių klausimų – kokio gamintojo elektromobilį įsigyti. Siekdamas palengvinti pasirinkimą potencialiems pirkėjams, „Latvenergo“ grupei priklausantis „Elektrum Drive“ įvertino daugiau nei 50 Baltijos šalyse parduodamų elektromobilių modelių pagal jų efektyvumą mūsų klimato ir eismo sąlygomis. Bandomųjų važiavimų metu buvo gauti duomenys apie maksimalią pilnai įkrautų elektromobilių ridą, […]


Seimo nario B. Matelio pranešimas: „Pajūrio ekspreso“ nori ir Aukštaitijos gyventojai“

Seimo nario B. Matelio pranešimas: „Pajūrio ekspreso“ nori ir Aukštaitijos gyventojai“

2024 m. birželio 11 d. pranešimas žiniasklaidai (daugiau naujienų) Seimo Tėvynės Sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos narys Bronislovas Matelis kreipėsi į AB „Lietuvos geležinkeliai“ su prašymu atlikti kaštų ir naudos analizę bei įvertinti viešąjį interesą sujungti geležinkelio maršrutu Vakarų Lietuvos regioną su Šiaurės Rytų regionu. Pasak Seimo nario, Panevėžio miesto gyventojai labai pasigenda galimybės nuvykti tiesioginiu […]