Airinė Palšytė gimtadienio proga išsirinko „Mazda CX-5“

1

Airinė Palšytė gimtadienio proga išsirinko „Mazda CX-5“

„Automobilį rinkausi ne pagal spalvą“, – sako Lietuvos lengvaatletė.
Vilnius, liepos mėn. 12 d. Olimpietė, šuolio į aukštį Lietuvos nacionalinio rekordo savininkė, Europos čempionė ir pasaulio bei Europos jaunimo vicečempionė Airinė Palšytė 25-erių metų gimtadienio proga pasidovanojo naująją „Mazda CX-5“. Anot Airinės, automobilio pasirinkimas nebuvo spontaniškas, tai buvo labai apgalvotas žingsnis.
„Pernai lapkritį pardaviau savo seną automobilį. Turėjau daug laiko išbandyti labai įvairių gamintojų automobilius. Atėjo eilė ir „Mazda“ prekės ženklui. Pabandžiau CX-5 ir likau labai nustebusi, automobilis įstrigo į širdį, kitų bandyti nebenorėjau. Visureigį „Mazda CX-5“ bandžiau ne tik aš, bet ir mano artimieji. Jie, kaip ir aš, liko sužavėti. Tad automobilį rinkausi tikrai ne pagal spalvą“, – sako A. Palšytė.
„Inchcape Motors“ marketingo vadovės Justės Šataitės teigimu, Airinei pasirinkus „Mazda CX-5“, kilo idėja pasiūlyti jai tapti „Mazda“ ambasadore. „Airinė ir jos gyvenimo būdas puikiai dera su sportišku, dinamišku, erdviu bei komfortišku miesto visureigiu CX-5 bei „Mazda“ prekės ženklo deklaruojamomis vertybėmis“, – teigia J. Šataitė.
„Inchcape Motors“ marketingo vadovė kol kas neatskleidė su Airine planuojamos kampanijos detalių, tačiau žadėjo, kad tiek sportininkės, tiek „Mazda“ gerbėjai jau šį rudenį gali tikėtis staigmenų.
Vienas svarbiausių kriterijų, Airinei renkantis naują automobilį, buvo automobilio tūris. Važiuodama į treniruotes ar sporto stovyklas sportininkė vežasi daug mantos: treniruočių inventoriaus ir aprangos, asmeninių daiktų ir drabužių. Vien skirtingų, specifinių, sportui skirtų batelių būna kelios poros. Be to, į stovyklas dažniausiai ji vyksta ne viena, o su trenere bei kineziterapeutu, tad daiktų, kaip ji pati sako, būna begalė.
„Kol neturėjau automobilio, supratau, kaip stipriai man jo reikia. Tekdavo naudotis taksi ar vežėjų paslaugomis, supratau, kiek daug pinigų tam išleidžiu ir kaip tai apsunkina mano kasdienybę. Tad automobilis man – priemonė, kuri teikia lankstumo mano dienotvarkei“, – sako lengvaatletė.
Palšytė teigia labai norėjusi, kad automobilis būtų naujas, kokybiškas, negendantis, patrauklus akiai, galingas ir, žinoma, komfortiškas. Svarbu buvo salono spalva, smulkmenėlės, įvairios detalės ir mygtukų išdėstymas panelėje, kur galima pasidėti akinius, telefoną, raktus ar vandens buteliuką.
Automobiliu sportininkė planuoja daug keliauti po Lietuvą, užsienio šalis. Slidinėti profesionali sportininkė, deja, negali sau leisti, nes negali rizikuoti savo sveikata. Tačiau ji dažnai keliauja pas senelius, į kaimą, ar planuoja išvykas kartu su tėvais prie ežero, jūros. Be praktinės pusės, automobilis Airinei yra ir savotiška meditacijos forma.
„Vairuoti labai norėjau nuo pat vaikystės. Kiek save atsimenu, labai laukiau to amžiaus, kuomet galėsiu įgyti teisę vairuoti. Važiavimas man yra poilsis nuo treniruočių, savotiška meditacija. Kartais tiesiog išvažiuoju į užmiestį, klausau muzikos, aplankau gražias vietoves. Laukiu nesulaukiu, kuomet galėsiu taip pamedituoti už „Mazda CX-5“ vairo“, – svajoja sportininkė.
Savąjį CX-5 ji atsiėmė „Inchcape Motors“ Klaipėdos salone, mat kaip tik šiuo metu Airinė yra sporto stovykloje Palangoje.
Airinės Palšytės nuotykius su naująja „Mazda CX-5“ galima sekti socialiniame tinkle „Facebook“, sportininkės paskyroje.
Apie „Inchcape Motors“
„Inchcape Motors“ yra įgaliotasis „Mazda“ atstovas Lietuvoje.
Viena didžiausių pasaulyje automobilių prekybos bendrovių Lietuvoje veikia nuo 2007 metų, kai kartu su partnere bendrove „Vitvela“ Vilniuje įsteigė UAB „Inchcape Motors“. Šiandien „Inchcape Motors“ yra didžiausia automobilių prekybos bendrovė, atstovaujanti automobilių „Ford“, „Hyundai“, „Jaguar“, „Land Rover“, „Mazda“ ir „Mitsubishi“ automobilių gamintojus.
170 metų sėkmingai veikianti „Inchcape“ 26 pasaulio valstybėse verčiasi naujų ir naudotų automobilių prekyba, prekyba atsarginėmis dalimis, techniniu aptarnavimu, finansavimu ir draudimu.  „Inchcape“ siekia tapti labiausiai į klientą orientuota automobilių prekybos kompanija. „Inchcape“ akcijomis prekiaujama Londono akcijų biržoje nuo 1958 metų. Įmonėje dirba maždaug 14 300 žmonių, jos centrinė buveinė įsikūrusi Londone.                                       

Pranešimą paskelbė : Rūta Trainytė, UAB „Publicum“

Kiti skelbimai:
 
Crocs™ Crocband™ Citrus/Grey 36,5
 
Crocs™ Crocband Sport Cord Clog Navy 47,5
 
Crocs™ Women's LiteRide Sandal Poppy/White 42,5
 
TOMS Cork Women's Altair Slipon Multi 40
 
TOMS Woven Stripe Women's Deconstructed Alpargata Red 37,5
Grėsmė kelyje – nematomi dviratininkai: ko reikia situacijai pakeisti?

Grėsmė kelyje – nematomi dviratininkai: ko reikia situacijai pakeisti?

Lietuvoje augant dviratininkų skaičiui vis aktualesni tampa ir jų saugumo kelyje klausimai. Draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje užsakymu atliktas tyrimas parodė, kad viena didžiausių problemų išlieka dviratininkų matomumas kelyje – ypač tamsiuoju paros metu. Net 82 proc. atliktos apklausos respondentų pavojingiausia su dviratininkais susijusia situacija kelyje įvardijo važiavimą dviračiu tamsiu paros metu be žibintų ar šviesą […]

  Straipsniai »

„airBaltic“ per pirmąjį 2019-ųjų pusmetį aptarnavo 20 proc. daugiau klientų

Per pirmąjį 2019 metų pusmetį oro linijų bendrovė „airBaltic“ aptarnavo daugiau nei 240 000 keleivių, keliaujančių į Lietuvą ir iš jos. Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, oro linijos pervežė 20 proc. daugiau keleivių iš Lietuvos į Europos šalis, Skandinaviją, Rusiją, NVS šalis ir Vidurio Rytus. „Ateityje ir toliau planuojame didinti tiesioginių skrydžių skaičių iš visų […]

  Straipsniai »

Derėtis galima

Emocijos ar taisyklės. Kaip priimami sprendimai sektoriuje B2B? Ar gali pirkimai konkurso būdu apsaugoti nuo emocijų ir laikantis taisyklių padėti pasirinkti logistikos partnerį? Apie tai kalbamės su Aleksandru Kovalčuku, „AsstrA-Associated Traffic“ AG Konkursų valdymo skyriaus vadovu. – Aleksandrai, ar kompanija „AsstrA“ taiko konkursinės prekybos procedūras? Konkursiniai Klientai užtikrina beveik pusę „AsstrA“ pardavimų apimties, todėl dalyvavimas […]

  Straipsniai »
Festivalininkai renkasi keliones autobusais

Festivalininkai renkasi keliones autobusais

Jau kelintą vasarą Lietuvoje neatslūgsta festivalių populiarumo banga – vieni plečiasi, kiti startuoja naujuose vietose. Festivaliams masiškėjant atsiranda ir susisiekimo, automobilių parkavimo problemos.  Apie galimybes keliauti į muzikinius festivalius pasakoja vežėjų atstovai.  “Yra daug skirtingų keliavimo būdų į festivalį – automobiliu, traukiniu, autobusu, kartais net ir dviračiais keliauja žmonės. Mes kasmet ieškome vis įvairesnių keliavimo […]

  Straipsniai »