„airBaltic“ didina tvariųjų aviacinių degalų naudojimą

1

„airBaltic“ didina tvariųjų aviacinių degalų naudojimą

Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ praneša, kad 2021 m. tvariųjų aviacinių degalų (SAF) naudojimą padidino 20 proc., lyginant su 2020 m. sunaudotu SAF kiekiu. Tai buvo pasiekta bendradarbiaujant su „Neste“ ir kitais „airBaltic“ tinklo degalų tiekėjais. Partnerystė su „Neste“ prasidėjo visai neseniai, kai „airBaltic“ pradėjo naudoti „Neste MY Sustainable Aviation Fuel“ degalus.

„Siekiame tapti tvariu ES aviacijos rinkos vežėju. Bendrovėje tikime, kad SAF atliks labai svarbų vaidmenį užtikrinant aviacijos pramonės ateitį ir padės visiems jos dalyviams sumažinti poveikį aplinkai. Mes SAF naudojimą didinsime ir ateityje“, – teigia „airBaltic“ generalinis direktorius Martinas Gaussas.

2021 m. gruodžio 28 d. Latvijos oro linijų bendrovės „airBaltic“ skrydis BT302 iš Helsinkio į Rygą buvo vykdomas naudojant 37 proc. „Neste MY SAF“ ir 63 proc. įprastų iškastinių žaliavų degalų mišinį. Iki šiol tai didžiausia SAF dalis, panaudota „airBaltic“ skrydžio metu.

Visą eksploatacijos laikotarpį naudojant gryno pavidalo „Neste MY SAF“ degalus išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekis sumažėja iki 80 proc.*, lyginant su iškastiniais aviaciniais degalais.

„Mūsų bendrovė yra pasirengusi padėti aviacijos pramonei pasiekti numatytus įsipareigojimus klimato kaitos srityje. Tam sukūrėme lengvai prieinamą ir iš karto pritaikomą sprendimą, padedantį sumažinti skraidymo metu išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį. Visi sprendimai yra reikalingi ir kiekvienas žingsnis yra svarbus. Džiaugiamės galėdami prisidėti prie to, kad „airBaltic“, įgyvendintų savo išmetamųjų teršalų mažinimo siekius“, – sako „Neste“ rinkodaros ir paslaugų skyriaus vadovas Tuomas Kulola.

„airBaltic“ aplinkosaugos valdymas grindžiamas nuolatinio ir sistemingo tobulėjimo principu. Bendrovė nustatė pagrindinius savo veiklos aspektus aplinkosaugos srityje, su veikla susijusią įtaką, rizikas bei galimybes ir išsikėlė siektinus uždavinius.

Šiuo metu „airBaltic“ naudoja 32 „Airbus A220-300“ tipo orlaivius, kurie yra ekologiškiausi komerciniai lėktuvai pasaulyje, nes tai pirmieji orlaiviai, kurių eksploatacijos ciklo poveikis aplinkai deklaruojamas skaidriai, o tai padeda sumažinti išmetamo CO2 ir NOX kiekį atitinkamai 20 ir 50 proc.

* Apskaičiuota taikant tokias pripažintas gyvavimo ciklo vertinimo (LCA) metodikas, kaip CORSIA metodiką.

Apie „airBaltic“:

„airBaltic“ yra viena punktualiausių oro linijų bendrovių Europoje, vykdanti skrydžius daugiau nei 70 krypčių, siūlanti didžiausią maršrutų įvairovę ir patogų susisiekimą per Rygą pasiekiant Europą, NVS ir Vidurio Rytus. „airBaltic” – tai 1995-aisiais įkurta akcinė bendrovė.

Pagrindinis bendrovės akcininkas yra Latvijos valstybė turinti 96,14 % akcijų, o Lars Thuesen per jam priklausančią įmonę Aircraft Leasing 1 SIA valdo 3,86 % akcijų.

„airBaltic“ lėktuvų parką sudaro 32 Airbus A220-300 orlaiviai.

„airBaltic“ yra pelniusi tarptautinių apdovanojimų už naujoviškų paslaugų sukūrimą ir pasiekimus pertvarkant verslą. „Skytrax“ Latvijos oro linijų bendrovei „airBaltic“ suteikė penkių žvaigždučių COVID-19 saugos įvertinimą. Agentūros Airlineratings.com duomenimis „airBaltic“ yra viena iš TOP dvidešimties oro linijų bendrovių, kurios laikosi COVID-19 saugumo reikalavimų. 2018 ir 2019 m. pelnė ATW oro linijų apdovanojimą: įmonė buvo paskelbta „Metų rinkos lyderiu“. 2019 kompanija laimėjo „Airline Business“ sektoriaus lyderystės apdovanojimą.

Pranešimą paskelbė: Rokas Stankevičius, Integrity PR

Rekomenduojame

„Wizz Air“ mokymų centre įdiegė trečią skrydžio simuliatorių

„Wizz Air“ mokymų centre įdiegė trečią skrydžio simuliatorių

2022 m. sausio 25 d. Sparčiausiai auganti Europos oro linijų bendrovė „Wizz Air“ praneša, kad nuo sausio 6 d. jos moderniame mokymų centre Budapešte (Vengrija) veikia trečiasis skrydžių simuliatorius. Naująjį viso skrydžio treniruoklį, kuris yra tiksli A320neo lėktuvo modelio piloto kabinos kopija, oro linijos už 7,7 mln. eurų įsigijo iš Kanados aviacijos technologijų bendrovės „CAE […]

Draudikai primena – kuo skiriasi Kasko ir Privalomasis vairuotojų civilinės atsakomybės draudimas?

Draudikai primena – kuo skiriasi Kasko ir Privalomasis vairuotojų civilinės atsakomybės draudimas?

Laikai, kai net ir smulkus eismo įvykis kainuodavo nemažai nervų ir laiko aiškinantis dėl žalos atlyginimo, jau praeityje. Šiandien šie klausimai daugeliu atvejų sklandžiai ir greitai išsprendžiami draudimo dėka. Tačiau draudimas draudimui nelygus, o dalis vairuotojų dar ne visuomet žino, kuo skiriasi Privalomojo transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės ir Kasko draudimų rūšys. Apie jų ypatumus […]

„Rail Balticos“ statyboms tęsti Lietuva prašys apie 687 mln. eurų

„Rail Balticos“ statyboms tęsti Lietuva prašys apie 687 mln. eurų

Lietuva kartu su Latvija, Estija ir bendrąja Baltijos šalių įmone „RB Rail AS“ pateikė paraiškas gauti papildomą Europos Sąjungos (ES) finansavimą europinės vėžės geležinkelio plėtros projektui „Rail Baltica“. Bendras trijų Baltijos šalių paraiškoje nurodytas projekto finansavimo ES lėšomis poreikis siekia beveik 1,5 mlrd. eurų, iš kurių tiesioginė Lietuvos dalis – 686,7 mln. eurų. ES institucijų […]

Dovilė Aukštuolytė. Laukiamas ES Teisingumo Teismo sprendimas – galimas žingsnis link mažesnės naštos importuotojams ir skaidresnės muitinės veiklos

Dovilė Aukštuolytė. Laukiamas ES Teisingumo Teismo sprendimas – galimas žingsnis link mažesnės naštos importuotojams ir skaidresnės muitinės veiklos

Lietuvoje nekantriai laukiama Europos Sąjungos Teisingumo Teismo (ESTT) sprendimo dėl to, ar nustatant importuojamų prekių sandorio vertę Bendrijos muitinės kodeksas leidžia muitinei lyginti šias prekes su kitomis tokiu pačiu TARIC kodu klasifikuojamomis, bet nepanašiomis prekėmis. Sprendimas labai svarbus visiems importuotojams. Išvadą šiuo klausimu praėjusią savaitę paskelbė ESTT generalinis advokatas Nicholas Emiliou, pateikdamas nuomonę, jog bendro […]

Kas laukia keliuose savaitgalį?

Kas laukia keliuose savaitgalį?

Valstybinius kelius prižiūrinti AB „Kelių priežiūra“ informuoja, kad artimiausiomis valandomis snigti nesustos, tačiau intensyvumas po truputį mažėja. Visa kritulių sistema juda iš pajūrio link pietryčių, per naktį šiek tiek pasisuks ir paskutinis sniegas turėtų iškristi šalies šiaurės rytuose ankstyvą rytą. Nors kritulių intensyvumas ir mažėja, tačiau pavojus keliuose išlieka – snygis ir tamsus paros metas […]

Dalis „Via Baltica“ kelio yra nepravažiuojama

Dalis „Via Baltica“ kelio yra nepravažiuojama

Dėl sausio 20 d. po pietų Lenkijos teritorijoje įvykusio eismo įvykio magistraliniame kelyje A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai, nuo 55 km (Puskelnių) link Lenkijos sienos. eismas paralyžuotas. Susidariusi spūstis užkirto kelią AB „Kelių priežiūra“ žiemos kelių priežiūros mechanizmams pravažiuoti ir atlikti valymo ir barstymo darbus. Tikėtina, kad artimiausiu metu situacija išliks itin prasta ir dėl spūstyje stovėjusių ir […]