Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“ praneša, kad šiandien paskelbė metinius finansinius rezultatus ir 2022 metų tvarumo ataskaitą. Bendrovės veiklos pelnas siekė 32 mln. eurų – gerokai daugiau nei metais prieš tai. Pajamos viršijo 500 mln. eurų – 145 proc. daugiau nei pernai.
Kaip pažymi „airBaltic“ generalinis direktorius Martinas Gaussas, „Viršijome pusės milijardo eurų pajamų ribą ir skraidinome 3,3 mln. keleivių, todėl bendrovė grįžta prie pastovaus pelningumo.“
„Žvelgdami į šiuos metus esame kupini idėjų ir ryžto, o sėkmingai pasirinkta veiklos kryptis „airBaltic“ leis 2024-aisiais sėkmingai pasiekti IPO. Mūsų pagrindiniai tikslai nesikeičia – užtikrinti geriausią susisiekimą tarp Baltijos šalių regiono, kuris netrukus taps vienu svarbiausių ateities Europos ir pasaulio verslo centrų bei išlaikyti aukščiausios kokybės keleivių patirtį ir prisidėti prie šalių ekonomikos augimo“, – priduria M. Gaussas.
„airBaltic“ pagerino ir kitus pagrindinius finansinius rezultatus. EBITDAR padidėjo nuo 0,3 mln. eurų 2021-aisiais iki 129,7 mln. eurų 2022-aisiais, taigi augo net 129,4 mln. eurų. Keleivių skaičius pakilo iki 3,34 mln. ir lyginant su praėjusiais metais išaugo 105 proc. Be to, 2022-aisiais bendrovė atliko 37,3 tūkst. skrydžių – 59 proc. daugiau nei metais prieš tai. Grynasis pelnas pagerėjo 81,5 mln. eurų – bendrovė pasiekė 54,2 mln. eurų grynojo nuostolio ribą, o tai rodo stiprų atsigavimą.
„airBaltic“ iš Vilniaus, Rygos, Talino ir Tamperės skraidina daugiau nei 70 krypčių, Europoje, Skandinavijoje, NVS ir Artimuosiuose Rytuose. Visą „airBaltic“ skrydžių tvarkaraštį ir bilietus galima rasti bendrovės tinklalapyje www.airbaltic.com.
Apie „airBaltic“:
„airBaltic“ sujungia Baltijos regioną su daugiau nei 70 krypčių Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir NVS. Per pastaruosius 27 metus „airBaltic“ tapo tvirta, pelninga ir tarptautiniu mastu pripažinta oro linijų bendrove, kurioje dirba daugiau nei 2,2 tūkst. darbuotojų. „airBaltic“ yra geriausiai žinomas tarptautinis Latvijos prekės ženklas, sukuriantis daugiau nei 2,5 proc. Latvijos BVP. „airBaltic“ naudojasi 39 Airbus A220-300 orlaiviais. „airBaltic“ yra pelniusi tarptautinių apdovanojimų už naujoviškų paslaugų sukūrimą ir pasiekimus pertvarkant verslą. „Skytrax“ Latvijos oro linijų bendrovei „airBaltic“ suteikė penkių žvaigždučių COVID-19 saugos įvertinimą ir geriausios oro transporto bendrovės Rytų Europoje 2022 m. titulą. Agentūros Airlineratings.com duomenimis „airBaltic“ yra viena iš TOP dvidešimties oro linijų bendrovių, kurios laikosi COVID-19 saugumo reikalavimų. 2018 ir 2019 m. pelnė ATW oro linijų apdovanojimą: įmonė buvo paskelbta „Metų rinkos lyderiu“. 2019 kompanija laimėjo „Airline Business“ sektoriaus lyderystės apdovanojimą. airBaltic” – tai 1995-aisiais įkurta akcinė bendrovė. Pagrindinis bendrovės akcininkas yra Latvijos valstybė turinti 97,97 proc. akcijų, o likusiems akcininkams priklauso 2,03 proc. akcijų.
Aviacijos pramonė Latvijoje netiesiogiai sukuria beveik 30 000 darbo vietų, o milijonai žmonių keliauja per Rygą ir dar daugiau atvyksta į Latviją. Kasmet užsienio turistai Latvijoje išleidžia daugiau kaip 750 mln. eurų. Sužinokite daugiau:
https://blog.airbaltic.com/airbaltic-an-asset-for-the-national-economy-of-latvia/.
Pranešimą paskelbė: Rokas Stankevičius, Integrity PR
Šiauliuose po žiemos sezono atnaujinti infrastruktūros plėtros darbai – toliau tiesiamas pietrytinis aplinkkelis, kuris sujungs miestą kertančius magistralinius kelius, taip pat pradedamos rekonstruoti Lietuvos kariuomenei svarbios Aerouosto ir Lakūnų gatvės. Abu šie valstybei svarbūs vietinės reikšmės kelių projektai iš dalies finansuojami Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšomis. „Jau antri metai Šiauliuose vykdomi didelės apimties […]
Naujoji „Mercedes-Benz“ S klasė elektrifikavosi, bet ne dėl taupumo, o siekiant išskirtinės dinamikos. 802 AG ir 1430 Nm galia labiau primena sportinius automobilius, nei įprastus limuzino klasės automobilius. AMG pagamino greičiausią visų laikų S klasę, o suvaldyti šią galią pasitelkė technologijas įprastai naudojamas F-1 boliduose. S klasė visuomet vaidino svarbų vaidmenį „Mercedes-AMG“. Jau daugiau nei […]
Rodos dar visai neseniai galėjote tiesiogiai nuskristi į tam tikrą šalį ar miestą, o šiandien tokio skrydžio neberandate. Kodėl vienus maršrutus keičia kiti ir kas priverčia oro bendroves nutraukti arba laikinai sustabdyti skrydžius? Atsakymus į šiuos klausimus pateikė Lietuvos oro uostų (LTOU) maršrutų plėtros vadovas Tomas Zitikis. „Oro bendrovės visuomet atsižvelgia į keleivių paklausą, orlaivių […]
Susisiekimo infrastruktūra, jos sauga ir patikimumas – vienas pagrindinių veiksnių, lemiančių kiekvienos šalies ekonomikos plėtrą. Įvairių pramonės šakų vystymasis neįsivaizduojamas be kelių ir tiltų infrastruktūros plėtros bei esamų statinių saugaus naudojimo. Didėjantys transporto srautai, jų intensyvumas, svoriai ir kiti parametrai tampa nauju iššūkiu tiek projektuojant, tiek ir eksploatuojant bei prižiūrint transporto infrastruktūros statinius. Pasak Vilniaus […]
Išsirinkti naują automobilį nėra lengva, dar sunkiau, kai jis naudotas. Naudotų automobilių pardavėjų teigimu, norimo pirkinio paieškos gali užtrukti ir 3 mėn. – nors naudotų automobilių pasiūla, palyginti su praėjusių metų rudeniu, atsigauna, vis dėlto rinka dar nepasiekė priešpandeminio lygio. Dėl šios priežasties ieškantys naudoto automobilio turi kur kas atidžiau rinktis ir saugotis sukčių kabliuko. […]
Remiantis reprezentatyvia vasario mėnesį „Norstat“ atlikta apklausa, beveik pusę (44 proc.) vairuotojų labiausiai erzina keleivio komentarai apie vairavimą, manevravimą ir kelio pasirinkimą. Bendrovės „Moller Auto“ užsakymu atlikta apklausa atskleidė, kad penktadalį (21 proc.) vairuotojų erzina, kai šalia sėdintis keleivis staiga išblaško dėmesį ir tenka atitraukti akis nuo kelio. 7 proc. apklausoje dalyvavusių vairuotojų taip pat […]