Siekdama didinti įmonės efektyvumą, kurti vertę darbuotojams, visuomenei ir akcininkui, AB „Kelių priežiūra“ sustambino kelių tarnybas. Iki šiol Lietuvos valstybinius kelius prižiūrėjo 46 kelių tarnybos, o nuo birželio mėnesio jos sustambintos iki 21. Šis žingsnis padės užtikrinti kokybišką kelių priežiūrą ir sklandžius įmonės procesus.
„Kelių tarnybų struktūros stambinimas – vienas iš strateginių projektų, kuris leis sumažinti bendrovės administracinę struktūrą, optimizuoti žiemos tarnybos budėjimo grafikus, žiemos ir vasaros sezonų priežiūros darbų maršrutus, užtikrins intensyvesnį technikos panaudojimą, sudarys galimybes sutelkti didesnes pajėgas kitų darbų vykdymui“, – teigia AB „Kelių priežiūra“ generalinis direktorius Rolandas Rutėnas.
Vienai kelių tarnybai – 1000 km
Vienas iš pagrindinių stambinimo kriterijų – gerąja užsienio praktika paremtas prižiūrimų kelių ruožų dydis, kuris siekia apie 1000 km kiekvienai tarnybai. Geografinių lokacijų skaičius po tarnybų reorganizacijos nesikeis, t.y. liks 50 bazių visoje Lietuvoje.
„Tarnybų stambinimas mūsų įmonei suteiks galimybę suvienodinti sąlyginius kilometrus pagal regionus, racionaliai valdyti turimo transporto ir technikos parką, atitikti eismo dalyvių poreikius. Užsienio šalyse taikoma pasitvirtinusi praktika, kai viena tarnyba prižiūri apie 1000 km“, – kalba R. Rutėnas.
Atsisakoma perteklinių pozicijų
Darbuotojams, kurių funkcijos po struktūros pertvarkos tapo perteklinėmis, pasiūlyta užimti kitas pozicijas įmonėje.
„Esame orientuoti ne į darbuotojų atleidimą, o į galimybes jų kompetencijas pritaikyti kitose srityse. Kelių tarnybų stambinimo metu vyko vidinės atrankos, į kurias pretendavo per 150 darbuotojų, 97 jų pateikti pasiūlymai“, – teigia AB „Kelių priežiūra“ generalinis direktorius.
AB „Kelių priežiūra“ yra atsakinga už daugiau nei 21 tūkst. km kelių priežiūrą.
Apie bendrovę
AB „Kelių priežiūra“ yra valstybės įmonė, atsakinga už daugiau nei 21 tūkst. km kelių priežiūrą. Įmonė yra viena iš didžiausių šalies darbdavių, čia dirba apie 2300 įvairių sričių specialistų. Jos tikslas – užtikrinti kokybišką ir efektyvią įmonės veiklą optimaliomis sąnaudomis ir tokiu būdu kurti vertę tiek eismo dalyviams, tiek valstybei kaip akcininkei. Šių tikslų ji siekia taikydama inovatyvius technologinius sprendimus, ilgametę darbuotojų patirtį ir modernias verslo vadybos praktikas.
Pranešimą paskelbė: Giedrė Čekavičienė, AB „Kelių priežiūra“
Pernai užklupusi koronaviruso pandemija savo pėdsaką paliko daugelyje sričių, tarp jų – ir eismo įvykių statistikoje. Draudimo bendrovės ERGO Transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovas Raimondas Bieliauskas pastebi, kad 2020 metai išsiskyrė mažesniu nei įprasta fiksuotų eismo įvykių skaičiumi. Tai liudija ir kelių policijos statistika. Visgi, net ir galiojant karantino suvaržymams, smulkesnių eismo įvykių miestų […]
Besikeičiančios žiemos sąlygos, gausiau iškrentantis sniegas ir žema temperatūra vairuotojus ragina būti atsargesnius kelyje, rinktis saugų, o ne maksimaliai leistiną greitį bei laikytis didesnio nei įprasta saugaus atstumo. Kitas svarbus saugaus dalyvavimo eisme žiemą aspektas – tvarkinga automobilio techninė būklė ir priežiūra. Vienas svarbiausių saugumo reikalavimų – tinkamos naudoti žieminės padangos, kurių protektoriaus gylis turi […]
Pandemija ir karantinas parodė, koks svarbus ekonomikai ir socialiniam gyvenimui yra susisiekimas. Šiai svarbiai Lietuvos žmonių veiklos sričiai privalo vadovauti Susisiekimo ministerija. Kaip šį darbą ji turi atlikti, išdėstyta Transporto veiklos pagrindų įstatyme ir pačios ministerijos sudarytuose jos veiklos nuostatuose. Visuose šiuose dokumentuose rašoma, kad Susisiekimo ministerija formuoja valstybės transporto politiką, organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja […]
Vyriausybės kanceliarija nutraukia automobilių nuomos sutartį ir atsisako prabangių automobilių naudojimo. „Šiuo metu matome, kad per pandemiją daugiau dirbant nuotoliniu būdu, sumažėjus judėjimui, išvykų ir susitikimų kitose institucijose, galime reikšmingai sutaupyti, taip pat atsisakyti nereikalingos prabangos ir perdėtų, nebūtinų valdžios privilegijų. Todėl nematau poreikio naudotis asmeninio vairuotojo su automobiliu paslaugomis, kas anksčiau buvo įprasta praktika. […]