Per 2020 m. AB „Kelių priežiūra“ neaudituotos pajamos augo 16 proc., t.y. 13 mln. 620 tūkst. Eur., lyginant su 2019-ųjų pajamomis. Didžiausias neaudituotų pajamų augimas buvo pasiektas vystant savivaldybių kelių priežiūrą ir kelių remonto darbus.
2020 m. neaudituotas grynasis bendrovės pelnas siekė 4 mln. 182 tūkst., kai 2019 m. grynasis pelnas siekė 353 tūkst. Eur, lyginant su 1 mln. 164 tūkst. Eur nuostoliu 2018 m.
„Nors pandemija sukėlė daug sunkumų, mūsų darbai nestojo – bendrovės pajamos ir pelningumas augo dėl palankaus 2019-2020 metų žiemos sezono bei didėjančios kelių remonto ir statybų apimties, nuolatinio veiklos procesų efektyvinimo bei vieno iš svarbiausių 2020 m. įgyvendintų projektų – kelių tarnybų sustambinimo,“ – teigia AB „Kelių priežiūra“ direktorius Rolandas Rutėnas.
Jis pažymi, kad pagrindine bendrovės veikla ir toliau išlieka valstybinių kelių priežiūra, todėl didžiausios šių metų investicijos bus skirtos technikos parko atnaujinimui, modernizavimui bei technikos remontui, kad būtų užtikrinta tinkama paslaugų kokybė: „Mes nuolat peržiūrime savo struktūrą, darbų organizavimo ir vadybos procesus, diegiame naujus sprendimus kuro vartojimo, technikos priežiūros sąnaudų mažinimui bei ieškome kitų inovatyvių technologinių sprendimų veikos efektyvinimui.“
Apie įmonę
AB „Kelių priežiūra“ yra modernėjanti, ambicingų tikslų siekianti įmonė. Sujungusi per dešimtmečius sukauptą ekspertinę patirtį ir novatorišką požiūrį, įmonė tapo viena iš didžiausių komandų Lietuvoje, kurioje dirba per 2.300 darbuotojų. AB „Kelių priežiūra“ yra atsakinga už 21.000 km valstybinės reikšmės kelių priežiūrą, t.y. žiemą užtikrina, kad keliai būtų pravažiuojami, pavasarį–rudenį gerina kelių kokybę, atnaujindama susidėvėjusias kelių dangas, profiliuodama žvyrkelius, prižiūrėdama pakelės statinius, želdinius ir kt.
Pranešimą paskelbė: Giedrė Čekavičienė, AB „Kelių priežiūra“
Visiems kada nors yra tekę atsidurti situacijoje, kuomet labai skubame ir niekaip negalime rasti automobilio raktų. Tai gali sukelti didelį stresą, o raktų radimas sukelia euforiją. Tačiau ką daryti, jei tų raktų taip ir nepavyksta rasti? Tenka kviesti automobilių spynų atrakinimo specialistą. Tačiau avarinis automobilio atrakinimas reikalingas ne vien dėl pamestų raktų. Pažvelkime į keletą […]
Priemonės, kuriomis barstomi keliai, vilioja stirnas ir briedžius, ir tai savo ruožtu gali tapti rimtų eismo nelaimių priežastimi. Druską laižo atsiklaupę ant kelio Gamtininkas Selemonas Paltanavičius sako, kad druska – svarbi laukinių gyvūnų mitybos sudėtinė dalis, kuri gali traukti juos išeiti į kelius. Be to, nutirpus storai sniego dangai žvėrys darosi drąsesni, ir jie traukia […]
Transporto ir saugojimo įmonės pernai iš viso sumokėjo per 697 mln. eurų įvairių mokesčių ir tapo trečiu didžiausiu mokesčių mokėtoju pagal ekonominės veiklos sektorius. Pasak Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) generalinio sekretoriaus Povilo Drižo, pagal sumokėtus mokesčius krovinių vežėjai ir saugotojai reikšmingai prisideda prie valstybės biudžeto teigiamo balanso. „Žvelgiant į statistinius duomenis, per pastaruosius […]
Lietuva remia Lenkijos ir kitų Via Carpatia šalių siekį visą Via Carpatia maršrutą, kurio dalis yra ir Lietuvoje, prie rytinės Lenkijos dalies, į pietus nuo „Via Baltica“, įtraukti į Transeuropinį transporto tinklą (TEN-T) tinklą. Tai padėtų geriau išvystyti infrastruktūrą, atvertų naujas galimybes transporto srautų augimui. Tai Lietuvos susisiekimo ministras Marius Skuodis pareiškė šeštadienį dalyvaudamas nuotolinėje […]