AB „Kauno tiltai“ metiniai finansiniai rezultatai: pelningumo rodiklius lėmė sumažėjusios darbų apimtys

2017 metais AB „Kauno tiltai“ (toliau – Bendrovė) pajamos sudarė 103.9 mln. EUR ir buvo 20 proc. mažesnės nei 2016 m. Bendrovės pelnas prieš mokesčius sumažėjo 3.2 karto ir sudarė 4.0 mln. EUR (pelno prieš mokesčius marža sumažėjo nuo 9.9% iki 3.9%). Praėjusiais metais Bendrovės vykdytų statybos projektų rezultatas buvo neigiamas, o grynąjį pelną pakoregavo nepiniginių straipsnių atstatymai.

Prastesnius Bendrovės pelningumo rodiklius lėmė sumažėjusios darbų apimtys (2017 m. neskelbta konkursų geležinkelių statybos projektams vykdyti) bei susmulkėję ir geografiškai išskaidyti po visą šalį automobilių kelių ir pėsčiųjų infrastruktūros projektai. Dėl šios priežasties Bendrovė negalėjo efektyviai išnaudoti savo pajėgumo.

„AB „Kauno tiltai“ yra užsienio kapitalo įmonė, priklausanti Varšuvos akcijų biržoje kotiruojamai grupei, todėl privalo laikytis aukščiausių darbo saugos ir kokybės standartų, be to, deda visas įmanomas pastangas užbaigti projektus numatytais terminais. Šių principų griežtas laikymasis neleidžia Bendrovei mažinti kaštų kokybės sąskaita ar nesilaikyti vykdymo terminų, netgi tais atvejais, kai vykdomi projektai yra nuostolingi“, – teigia AB „Kauno tiltai“ generalinis direktorius Aldas Rusevičius.

Įmonės vadovo teigimu, dėl mažesnių statybos apimčių Bendrovė beveik 2 kartus (44%) sumažino subrangos naudojimą savo veikloje ir didesnę pajamų dalį uždirbo savomis jėgomis. „Nepaisant sumažėjusių darbo apimčių, darbo užmokesčio išlaidos beveik nepasikeitė“, – teigia A. Rusevičius.  

Apžvelgiant praėjusių metų finansinius rodiklius galima teigti, kad Bendrovės finansinė padėtis išliko stabili: nuosavo kapitalo rodiklis 2017 m. gruodžio 31 d. sudarė 58% ir buvo 6% didesnis negu 2016 m. gruodžio 31 d., einamojo likvidumo koeficientas 2017 m. gruodžio 31 d. sudarė 1,44.

Pranešimą paskelbė: Ernesta Razbadauskienė, AB „Kauno tiltai“

Kiti skelbimai:
 
Silk EyeLift Cream Kremas odai aplink akis, 30ml
 
Chateau de Beaute Vino Sheen Fusion Fluidas išlyginantis smulkias ir gilias raukšles, 30ml
 
PE-6011E Vakoss pūkų rinkiklis žalias
 
Nespresso Espresso Livanto kavos kapsulės 10vnt.
 
SteelSeries Wired, Gaming mouse, No, Rival 310, Optical, No, RGB LED light
Lietuvos vairuotojai įpročių nekeičia: 8 iš 10 su savimi vežiojasi nebeprivalomus dokumentus

Lietuvos vairuotojai įpročių nekeičia: 8 iš 10 su savimi vežiojasi nebeprivalomus dokumentus

Jau pusmetį Lietuvos vairuotojai neprivalo su savimi vežiotis krūvos dokumentų, tačiau 8 iš 10 vairuojančių žmonių be jų nesėda į automobilį. Šie vairuotojai, kaip ir buvo įpratę iki liepos 1 dienos, pasiima privalomojo draudimo liudijimą, transporto priemonės techninės apžiūros bei registravimo dokumentus ir vairuotojo pažymėjimą. Tik 9 proc. mūsų šalies vairuotojų šių dokumentų nesivežioja. Tai […]

  Straipsniai »
Viešoji geležinkelių infrastruktūra turėtų būti valdoma efektyviau

Viešoji geležinkelių infrastruktūra turėtų būti valdoma efektyviau

Sklandžiam ir saugiam keleivių bei krovinių judumui užtikrinti būtina efektyvi viešoji geležinkelių infrastruktūra. Tai yra valstybei nuosavybės teise priklausantis turtas, naudojamas keleiviams ir kroviniams geležinkeliais vežti. Už tinkamą šios infrastruktūros valdymą, funkcionavimą, geležinkelių transporto eismo ir rinkos reguliavimą atitinkamai yra atsakingi Susisiekimo ministerija, AB „Lietuvos geležinkeliai“, Lietuvos transporto saugos administracija ir Ryšių reguliavimo tarnyba. Aukščiausiosios […]

  Straipsniai »
Pavojingi žiemos reiškiniai reikalauja kelininkų ir vairuotojų atidumo

Pavojingi žiemos reiškiniai reikalauja kelininkų ir vairuotojų atidumo

Itin pavojingi žiemos reiškiniai – „juodas“ ledas, lijundra ir pūga – budrius išlikti ragina ne tik vairuotojus, bet ir kelininkus. Kaip susidaro šios vairuoti nepalankios sąlygos? Kokių veiksmų, esant minėtiems žiemos reiškiniams, turėtų imtis vairuotojai ir kelių priežiūros specialistai? „Juodas“ ledas – nepastebimas pavojus Vienas iš pavojingiausių žiemos reiškinių, sukeliančių daug eismo įvykių, yra „juodas“ […]

  Straipsniai »
Emigrantų JAV įkurta „GP Transco“ atidaro naują biurą Lietuvoje: žada tolimesnę plėtrą

Emigrantų JAV įkurta „GP Transco“ atidaro naują biurą Lietuvoje: žada tolimesnę plėtrą

Emigrantų JAV įkurta „GP Transco“ atidaro naują biurą Lietuvoje: žada tolimesnę plėtrą Sėkmingą šimtamilijoninį verslą JAV įkūrę lietuviai jo plėtrai renkasi tėvynę. Trečiadienį buvo atidarytas vienos sparčiausiai JAV augančių įmonių „GP Transco“ biuras Vilniuje, Žalgirio g. esančiame verslo centre. Sėkmingo verslo plėtrą tėvynėje keturi įmonių grupę valdantys lietuviai pasirinko ne tik dėl daugybės šalyje esančių […]

  Straipsniai »
Bronis Ropė: Ar Lietuvai priimtinas derybų rezultatas dėl ES transporto sektoriaus ateities?

Bronis Ropė: Ar Lietuvai priimtinas derybų rezultatas dėl ES transporto sektoriaus ateities?

2018 m. gruodžio 3 d. ES Transporto taryboje patvirtinta pozicija dėl „Mobilumo paketo“ yra vienareikšmiškai nepalanki Lietuvos ir kitų Vidurio ir Rytų Europos valstybių vežėjams bei vairuotojams. Tokios išvados buvo prieita europarlamentaro Bronio Ropės organizuotoje diskusijoje “Mobilumo paketas: socialinė ar sienų Europa?“. Į renginį Europos Parlamente susirinko Lietuvos, Danijos, Vokietijos, Austrijos ir kitų Briuselyje įsikūrusių […]

  Straipsniai »
Pėsčiųjų įpročiai Lietuvos didmiesčiuose: rytinė skuba kas antrą verčia ignoruoti saugumą

Pėsčiųjų įpročiai Lietuvos didmiesčiuose: rytinė skuba kas antrą verčia ignoruoti saugumą

Ryte skubėdami į darbus, lydėdami vaikus į mokyklas ir eidami per perėją beveik pusė pėsčiųjų Lietuvos didmiesčiuose nepaiso saugaus eismo taisyklių. Vakare susitelkimas į eismo saugumą kiek padidėja, tačiau ryškūs skirtumai ir tarp miestų: eidami per pėsčiųjų perėją mažiausią dėmesį kelių eismo taisyklėms ir saugumui demonstruoja pėstieji Kaune, didžiausią – Klaipėdoje. Tokie rezultatai gauti draudimo […]

  Straipsniai »