Elektriniai čioperiai vis sparčiau skinasi kelią į šiuolaikinės transporto rinkos viršūnę. Tai naujos kartos motociklai, kurie sujungia klasikinį, charizmatišką čioperių dizainą su pažangiomis elektrinės traukos technologijomis. Vis daugiau žmonių atranda šių transporto priemonių privalumus – nuo išskirtinio dizaino iki ekologiško veikimo ir mažų eksploatacijos kaštų.
Skirtingai nei įprasti elektriniai motoroleriai ar miesto tipo elektriniai motociklai, elektriniai čioperiai išsiskiria savo išvaizda. Jie primena legendinius Harley-Davidson ar Indian tipo motociklus – masyvūs, žemi, su ilgu ratų bazės atstumu, plačiomis rankenomis ir išskirtiniu siluetu. Tai suteikia ne tik vizualinį išskirtinumą, bet ir patogų, stabilų važiavimą ilgesnėse kelionėse.
Vienas didžiausių elektrinių čioperių privalumų – tylus ir švarus veikimas. Kadangi jie varomi elektros energija, neskleidžia nei dūmų, nei triukšmo. Tai itin svarbu šiuolaikiniam motociklininkui, kuriam rūpi aplinkos tarša, triukšmo mažinimas ir tvarus gyvenimo būdas. Be to, tokie motociklai puikiai tinka tiek miesto gatvėms, tiek užmiesčio kelionėms – ypač kai norisi išsiskirti ne tik išvaizda, bet ir atsakingu požiūriu į gamtą.
Kalbant apie technines savybes, elektriniai čioperiai sparčiai tobulėja. Daugelis gamintojų jau siūlo modelius, galinčius nuvažiuoti nuo 100 iki 200 kilometrų vienu įkrovimu, o baterijos įkrovimo laikas vis trumpėja. Dėl pažangios elektronikos elektriniai čioperiai pasižymi puikiu greitėjimu, nes visas sukimo momentas pasiekiamas vos paspaudus akseleratorių.
Eksploatacijos kaštai taip pat labai žemi. Nebereikia keisti alyvos, nėra degalų sąnaudų, stabdžių sistemos dėvisi lėčiau dėl regeneracinio stabdymo. Elektriniai čioperiai tampa ne tik patraukliu, bet ir finansiškai protingu pasirinkimu ilgam laikui.
Galiausiai, svarbu paminėti ir emocinį aspektą. Elektriniai čioperiai – tai daugiau nei transporto priemonė. Jie perteikia gyvenimo būdą, laisvės pojūtį ir šiuolaikinį požiūrį į klasiką. Tai ideali galimybė mėgstantiems retro stilių, bet tuo pačiu norintiems žengti koja kojon su technologijų pažanga.
Elektriniai čioperiai įrodo, kad technologijos gali derėti su tradicijomis. Tai ne tik modernus, bet ir išskirtinis pasirinkimas tiems, kurie nori mėgautis važinėjimu ir kartu prisidėti prie švaresnės aplinkos kūrimo.
Nors pasaulyje elektromobilių rinka plečiasi kaip niekad sparčiai, Lietuvos vartotojai vis dar žengia atsargius žingsnius – pirmąjį šių metų pusmetį elektromobiliai Lietuvoje sudarė tik apie 5 proc. naujų registracijų, kai visos Europos Sąjungos vidurkis siekia daugiau nei 15 proc. Taip pat remiantis rugpjūčio mėn. naujausiais „Regitros“ duomenimis, vos 1 iš 96 lengvųjų automobilių šalyje yra varomas elektra. […]
Jau kaip kopų smėlis tarp pirštų byra paskutinės vasaros atostogų dienos. Geriausias vaistas nuo slogučio, apimančio grįžtant į rutiną – nauji kelionių planai su visa šeima. Nesvarbu, ar norisi nutrūktgalviškai pasivažinėti amerikietiškais kalneliais, ar vienai dienai pasinerti į nostalgišką pasaką, o gal iš arti pamatyti didingus gyvūnus – Švedija siūlo daugybę galimybių išvykai, kurios nepamirš […]
Baltijos šalyse ir Lenkijoje „Enefit“ viešajame elektromobilių įkrovimo tinkle jungčių skaičius perkopė 1500 – vien Lietuvoje jų įrengta 560, dar beveik 620 iš jų yra Estijoje ir po 160 Latvijoje bei Lenkijoje. Ekspertai sako, kad infrastruktūros plėtra šiose šalyse rodo elektromobilių skaičius gatvėse augimą, tačiau ne tokį spartų, kaip norėtųsi. Žaliųjų energijos sprendimų bendrovė „Enefit“ […]
Didžiausia Lietuvos logistikos įmonių grupė „Girteka Group“ iš „OP Corporate Bank“ Lietuvos filialo skolinasi 173 mln. Eur investicijoms į nuosavo transporto parko plėtrą bei veiklos finansavimui. Šiemet ir 2026 m. bendrovė planuoja įsigyti iki 4000 vilkikų ir puspriekabių kasmet. Finansavimas suteikiamas dviem grupės bendrovėms – UAB „Girteka Group“ ir UAB „Willgrow“. „Ši investicija padės mums […]
Jau antrą sezoną įsibėgėja lietuviško derliaus logistika Nemunu maršrutu Jurbarkas–Klaipėda. Vidaus vandens kelių direkcija (rugpjūčio 20 d.) į Klaipėdos uostą atplukdė rekordinį 1250 tonų grūdų krovinį. Logistika vykdyta didžiausia upine barža Baltijos šalyse „Nemunas Lines“. AB „Linas agro“ jau antrus metus dalį grūdų renkasi gabenti vandens keliu, taip mažindama autostradų apkrovą ir prisidėdama prie tvaresnės […]
Antroje gegužės pusėje startavusi Linkuvos gatvės įkalnės rekonstrukcija gerokai įsibėgėjo – atnaujinti požeminiai ryšių tinklai, baigiama kloti nauja lietaus nuvedimo trasa, įrengiami pagrindai gatvei ir takams. Toliau tvirtinamas šlaitas. Nepaisant lietingos vasaros, iki šiol atlikta beveik pusė visų suplanuotų darbų. Neplanuoti iššūkiai „Linkuvos gatvės įkalnėje technologiškai daugiausiai iššūkių kelia oro sąlygos. Šią vasarą iškrito daug […]