6 metus „Tesla“ dirbantis KTU absolventas: pradžia nebuvo lengva

1

6 metus „Tesla“ dirbantis KTU absolventas: pradžia nebuvo lengva

„Svajonių darbdavys“ – viliojanti etiketė, kurios siekia tiek mažos, tiek didelės Lietuvos ir pasaulio įmonės. Kauno technologijos universiteto (KTU) absolventas Roman Baryšnikov, beveik 6 metus dirbantis kompanijos „Tesla“ padalinyje Norvegijoje, būtent taip apibūdina šią JAV elektrinių automobilių ir atsinaujinančios energijos gamintoją.

Baryšnikov tuometiniame KTU Telekomunikacijų ir elektronikos fakultete (dabar – Elektros ir elektronikos fakultetas) bakalauro laipsnį įgijo 2007 m.

„Tesla“ technikos specialistu dirbantis R. Baryšnikov sako, kad šios pareigos – pagrindinis ryšių „punktas“ tarp regioninių „Tesla“ serviso centrų ir inžinierių komandų.

„Pagrindinės mano pareigos yra techninis serviso centrų palaikymas, sudėtingų diagnostinių klausimų, operacijų sprendimas, – pasakoja KTU absolventas. – Darbo dienos būna gana įvairios. Vis dėlto, nemažai laiko tenka praleisti prie kompiuterio, nes dauguma užduočių galima išspręsti nuotoliniu būdu.“

Pašnekovas pažymi, kad kartais tenka ir pakeliauti, lankant „Tesla“ servisų centrus Norvegijos regione, kuriame dirba, arba pagrindinę Europos būstinę Olandijoje, Tilburge.

„Darbo laikas yra gana lankstus, o kada papietauti pasirenku, atsižvelgdamas į situaciją darbe“, – sako R. Baryšnikov.

Užsienio kalbų mokėjimas – privalumas

Darbas nuolat augančioje „Tesla“ kompanijoje KTU absolventui patinka tuo, kad nėra monotoniškas, nuolat atsiranda nauji, įdomus projektai, prie kurių galima prisidėti.

„Tesla“ kompanijos darbuotojai turi labai geras karjeros galimybes įvairiose srityse, – teigia R. Baryšnikov. – Darbą „Tesla“ iš tiesų galiu pavadinti savo svajonių darbu.“

Paklaustas, ar būdamas studentu turėjo svajonę dirbti pasaulinio lygio kompanijoje „Tesla“, absolventas patikina, kad tokių vilčių nepuoselėjęs. „Kai baigiau studijas, „Tesla“ buvo tik įkūrimo stadijoje ir plačiajai visuomenei nelabai žinoma kompanija“, – prisimena R. Baryšnkov.

Jo teigimu, pirmame pokalbyje dėl darbo, tuomet „Tesla Motors“ pavadinimu veikusi įmonė, buvo gana maža ir Europoje turėjo tik nedidelę komandą.

„Pokalbyje dalyvavo aukšto lygio vadybininkai ir inžinieriai, kurie turėjo įvertinti mano technines žinias. Vėliau teko dalyvauti dar keliuose įdarbinimo etapuose – lengva tikrai nebuvo“, – atvirauja pašnekovas.

Baryšnikov nuomone, tapti „Tesla“ komandos dalimi jam padėjo ne tik teorinės žinios, įgytos studijų metu, bet ir didelis praktinių žinių bagažas, sukauptas dirbant su automobiliais bei geras kelių užsienio kalbų žinojimas.

Šimtai atvirų pozicijų

Kartu su R. Baryšnikov „Tesla“ padalinyje Norvegijoje dirba ir daugiau lietuvių: keli serviso mechanikai, serviso priėmėja, o kitose šalyse yra lietuvių dirbančių „Tesla“ gamykloje bei IT srityje.

KTU absolventas pažymi, kad su kolegomis sutaria puikiai ir randa laiko susitikimams neformalioje aplinkoje, kartu organizuoja pietus ir t.t.

Norintiems pradėti savo karjerą „Telsa“ kompanijoje, R. Baryšnikov siūlo apsilankyti „Tesla“ karjeros puslapį, kur galima pasirinkti net iš kelių šimtų pozicijų įvairiausiose srityse ir šalyse: nuo autopiloto sistemų iki energetikos inžinieriaus, IT specialisto ar pardavimų vadybininko.

„Tereikia turėti tinkamą žinių bagažą ir gerą išsilavinimą“, – šypsosi KTU absolventas.

Seną elektromobilį planuoja iškeisti į „Tesla“

Dirbant elektromobilių gamybos kompanijoje „Tesla“, KTU absolventui neretai tenka sulaukti klausimo dėl paties vairuojamo automobilio – gal tai „Tesla“?

Pasak R. Baryšnikov, darbo reikalais vairuoti įvairius „Tesla“ automobilius tenka gana dažnai, tačiau KTU absolvento šeima turi įsigijusi mažesnį elektromobilį, kuriuo vyksta į darbus.

„Visgi, kompanijai pradėjus „Model 3“ gamybą, planuojame pakeisti šiuo metu turimą elektromobilį į naujausią „Tesla“ modelį“, – ateities planais dalinosi pašnekovas.

Paklausus, kur save ir savo karjerą mato po 5 metų, R. Baryšnikov susimąsto: „Taip sparčiai augant ir keičiantis kompanijai, labai sunku nuspėti, kas bus po 5 metų. Visgi, norėčiau ir toliau dirbti inžinerijos srityje.“

Pranešimą paskelbė : Mantas Lapinskas, Kauno technologijos universitetas

Kiti skelbimai:
 
REIMA Lahti Jungle Green 52-54
 
New Balance ML574 Burgundy 43
 
New Balance ML373 Black CA2 44,5
 
REIMA Haapa Pale Green 48-50
 
Under Eye Complex Paakių kremas, 22,5 ml

Gargždai irgi sieks grąžinti žaliąsias rodykles

Penktadienį neeiliniame posėdyje Klaipėdos rajono savivaldybės Saugaus eismo komisija, kuriai pirmininkauja Administracijos direktoriaus pavaduotojas Justas Ruškys, svarstė žaliųjų rodyklių grąžinimo Gargždų miesto sankryžose klausimą. Kad jas reikia grąžinti, nutarta vienbalsiai, nes nuo nau­jų me­tų prie švie­so­fo­rų ne­li­kus len­te­lių su ža­lio­mis ro­dyk­lė­mis, visuomenėje ki­lo nepasitenkinimas dėl atsiradusių di­de­lių rytinių ir vakarinių eis­mo spūs­čių, ypatingai sankryžoje su […]

  Straipsniai »

Draudikai atkreipia dėmesį: ką reikia žinoti mokant vairuoti šeimos narį?

Kelias iki vairuotojo pažymėjimo gavimo – ilgas ir vingiuotas, todėl neretai norėdami tvirčiau jaustis per praktikos egzaminą, vairavimo įgūdžių lavinimą patikime ne instruktoriams, o artimiesiems. Tačiau „Regitros“ taisyklės nurodo – sėsti su artimuoju prie vairo galima tik išlaikius teorijos žinių egzaminą, be to, toks mokymasis neatleidžia nuo reikalavimo baigti 30 valandų praktinio vairavimo mokymo kursą […]

  Straipsniai »

Paprastesnė persikėlimo į Kuršių neriją tvarka besinaudojantiems bilieto kompensavimu: daugiau alternatyvų moksleiviams

Atsižvelgusi į gyventojų nuogąstavimus, Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Kelių direkcija) kartu su AB „Smiltynės perkėla“ supaprastina bilieto kainos kompensavimu besinaudojančių moksleivių persikėlimo per Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatoriją į Kuršių neriją ir iš Kuršių nerijos tvarką: neturintys asmens tapatybės dokumento galės pateikti moksleivio pažymėjimą. Papildomas sistemos funkcionalumas pradės veikti nuo […]

  Straipsniai »

Įstatyme siūloma reglamentuoti transporto priemonių pripažinimą atliekomis

Aplinkos ministras Kęstutis Mažeika Seimui pristatė Atliekų tvarkymo įstatymo pakeitimus (projektas Nr. XIIIP-4292), kuriais siūloma nustatyti kriterijus, pagal kuriuos transporto priemonės būtų pripažintos eksploatuoti netinkamomis transporto priemonėmis, tai yra atliekomis. Numatoma, kad transporto priemonės būtų pripažįstamos atliekomis, jeigu transporto priemonės savininkui išduotas eksploatuoti netinkamos transporto priemonės sunaikinimo pažymėjimas; jeigu transporto priemonė ardoma arba yra išardyta […]

  Straipsniai »