„Jie maži, todėl važiuoti nesaugu“, „Labai brangūs“, „Daug degalų vartoja“, – pasakę draugams apie planus pirkti „Mini“ automobilį, greičiausiai išgirsite bent vieną iš šių teiginių. Nors nė vienas iš jų nėra teisingas ir tokie stereotipai labai lengvai paneigiami paminint kelis faktus, žmonės yra linkę juos įsiminti ir kartais vadovautis perkant transporto priemonę.
„Lietuvoje daugiau žmonių važinėja naudotais nei naujais automobiliais ir kur kas dažniau susiduria su prastai prižiūrėtais modeliais bei jų techniniais nesklandumais. Taip atsiranda nemažai nepamatuotų kalbų ir mitų, kurie daro įtaką pirkėjų nuomonei – taip žmogus gali be reikalo apriboti savo pasirinkimo galimybes. Nors MINI prekės ženklas kitais metais švęs jau 60-ąjį jubiliejų, mitų apie juos sklando dar gana nemažai. Juos galima nesunkiai paneigti pasitelkus faktus“, – teigia BMW ir MINI prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.
1 mitas: „Mini“ nesaugūs
Šiuolaikiniai automobiliai, nepriklausomai nuo jų dydžio, gali būti labai saugūs. Pavyzdžiui, naujasis „Mini Countryman“ 2017-aisiais nepriklausomos saugumo organizacijos „Euro NCAP“ bandyme surinko didžiausią įmanomą įvertinimą – 5 žvaigždutes. Puikiai buvo įvertintas tiek suaugusiųjų, tiek ant galinės sėdynės sėdinčių vaikų saugumas.
JAV populiariausiuose IIHS („Insurance Institute for Highway Safety“) tyrimuose 2018-ųjų „Mini Cooper“ beveik visose srityse surinko maksimalius įvertinimus.
2 mitas. „Mini“ nepraktiški
Praktiškumas paprastai apibrėžiamas durų skaičiumi, erdve salone ir bagažinės talpa. Ir čia „Mini“ gali nustebinti gerąja prasme. „Mini Countryman“ ilgis yra vos 4,3 metro – tai kompaktinės klasės krosoveris, tačiau jo bagažinėje telpa net 450 l krovinio. Tai – skaičius, kuriuo dar prieš dešimtmetį didžiuodavosi gerokai didesni universalai.
Be to, „Mini“ šiandien gaminami ir su ketverias duris turinčiu kėbulu – tai palengvina įlipimą į automobilio galinę dalį.
3 mitas. „Mini“ neekonomiški
Mažiausio trejas duris turinčio „Mini Cooper“ su benzininiu varikliu vidutinės degalų sąnaudos tesiekia 4,8 l/100 km, o didžiausio „Countryman“ – 5,5 l/100 km. Net ir speciali galinga „Mini John Cooper Works Clubman“ neprivers dažnai lankytis degalinėje – 231 AG pasiekiantis keturiais ratais varomas automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 6,3 sek., o vidutiniškai suvartoja tik 6,8 l/100 km benzino.
Be to, „Mini Countryman“ galima įsigyti ir su iš tinklo įkraunamu hibridiniu varikliu – jo benzino sąnaudos siekia vos 2,2 l/100 km, nors su 224 AG pasiekiančia jėgaine automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,8 sek.
4 mitas. „Mini“ nepatikimi
Naujų „Mini“ pirkėjai servise paprastai apsilanko atėjus laikui keisti alyvą, stabdžių trinkeles ar pan. Naudotų „Mini“ pirkėjams gali nutikti visko: ypatingai jeigu automobiliui apie 10 metų, nėra žinoma jo aptarnavimų istorija, o kaina – gerokai mažesnė nei rinkos vidurkis. Tokio automobilio pirkimas be patikros autorizuotame servise yra rizikingas.
Kartais mitai apie nepatikimumą atsiranda ir dėl pačių gamintojų sprendimų. Pavyzdžiui, į „Mini“ automobilius 2001–2006 m. buvo montuojamos bepakopės CVT pavarų dėžės, kurių priežiūra reikalavo daugiau dėmesio. Nemažai tais metais pagamintų „Mini“ su automatinėmis dėžėmis įsigijusių žmonių susidūrė su nesklandumais, tad netruko išplisti kalbos apie prastas „Mini“ pavarų dėžes. Tačiau į naujausius modelius montuojamos dviejų sankabų, septynių laipsnių „Steptronic“ pavarų dėžės ne tik užtikrina didžiausią vairavimo malonumą bei efektyvumą, bet ir yra labai patikimos.
5 mitas. „Mini“ brangūs
Trejas duris turinčio „Mini“ kaina prasideda nuo 23 tūkst. eurų, o krosoverio „Countryman“ – nuo 29 tūkst. Tokios kainos „premium“ automobilių segmente neturi analogų.
Be to, „Mini“ ne vienerius metus laikosi įvairiuose ilgiausiai vertę išlaikančių automobilių reitinguose. Geriausia investicija savo klasėse ne kartą buvo pripažinti „Mini One“, „Mini Cooper S Paceman“, „Mini One Convertible“ ir „Mini Cooper“ modeliai. Kaip automobilio efektyvumas bei patikimumas, vertės stabilumas yra itin svarbus kriterijus vertinant investicijos į automobilį efektyvumą.
Pranešimą paskelbė : Eiviltas Paraščiakas, UAB „INK agency“
Šią savaitę devyniuose šalies miestuose pasirodo specialaus dizaino „DPD Lietuva“ paštomatai, skirti naujam Lietuvos krepšinio lygos (LKL) sezonui ir kiekvienos komandos gerbėjams. Kiekviename mieste bus išryškintas vietinės komandos kapitonas, todėl specialiai pritaikyti paštomatai taps dar artimesni sirgaliams kasdienėje aplinkoje – nuo didžiųjų miestų iki regionų. Specialaus dizaino „DPD Lietuva“ paštomatai taps ne tik siuntų atsiėmimo […]
Nuo šiandien, lapkričio 10-osios, Lietuvoje įsigalioja privalomas žieminių padangų naudojimo laikotarpis, kuris truks iki kovo 31 dienos. Pagal Kelių eismo taisykles, visi lengvieji automobiliai, mikroautobusai ir kitos keleivinės transporto priemonės šiuo metu turi būti aprūpintos žieminėmis arba visų sezonų padangomis, tinkamomis važiuoti žiemos sąlygomis. „Tinkamos padangos reiškia daugiau nei tik taisyklių laikymąsi – jos reiškia […]
Didžiausia Izraelio viešojo transporto bendrovė „Egged Group“ perka 51 proc. keleivių vežimo autobusais bendrovės „Tolimojo keleivinio transporto kompanija“ (TOKS) akcijų.Dabartiniai įmonės savininkai – investicijų grupė „Žabolis ir partneriai“ bei investuotojas Nemunas Dagilis – pardavimo procesą užbaigus valdys likusius 49 proc. TOKS akcijų. Sandoriui dar reikės Konkurencijos tarybos leidimo. „Egged“ skelbia tokiu būdu stiprinanti savo kaip […]
Pirmadienis – paskutinė diena, kai vairuotojai dar gali pasikeisti vasarines padangas į žiemines. Ekspertai įspėja – net jei padangas jau pakeitėte, verta pasitikrinti, ar tai atlikta tinkamai – netikėtų avarijų priežastimi gali tapti būtent netinkamai pritvirtinti ratai. BTA Ekspertizių skyriaus vadovo Andriaus Žiukelio teigimu, avarijos, kai nuo automobilių nukrenta ratai, ypač šiuo sezonu, nėra retenybė. […]
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais niuansais, pavyzdžiui – transporto priemonių valdytojų civilinės atsakomybės (TPVCA) draudimo sutartimi. Nedidelis neapsižiūrėjimas šiame procese gali sukelti rimtų pasekmių – nuo galimų teisinių ginčų iki netikėtai priskirtos atsakomybės už kito asmens padarytus eismo įvykius. Kaip […]
Susisiekimo ministro atstovas Lukas Paškevičius informuoja, kad šeštadienio vakarą laikinai sustabdžius orlaivių eismą Vilniaus oro uoste, ribojimai atšaukti rekordiškai greitai.Anot L. Paškevičiaus, šįvakar (šeštadienį) nuo 20:45 val. buvo laikinai sustabdytas orlaivių eismas Vilniaus oro uoste. Sprendimą dėl oro erdvės ribojimų lėmė balionai, skrendantys oro uosto kryptimi. Tarnybos pranešė, kad prireiks 3 valandų situacijai normalizuoti – ribojimai […]