5 didžiausi mitai apie MINI automobilius

1

5 didžiausi mitai apie MINI automobilius

„Jie maži, todėl važiuoti nesaugu“, „Labai brangūs“, „Daug degalų vartoja“, – pasakę draugams apie planus pirkti „Mini“ automobilį, greičiausiai išgirsite bent vieną iš šių teiginių. Nors nė vienas iš jų nėra teisingas ir tokie stereotipai labai lengvai paneigiami paminint kelis faktus, žmonės yra linkę juos įsiminti ir kartais vadovautis perkant transporto priemonę.

„Lietuvoje daugiau žmonių važinėja naudotais nei naujais automobiliais ir kur kas dažniau susiduria su prastai prižiūrėtais modeliais bei jų techniniais nesklandumais. Taip atsiranda nemažai nepamatuotų kalbų ir mitų, kurie daro įtaką pirkėjų nuomonei – taip žmogus gali be reikalo apriboti savo pasirinkimo galimybes. Nors MINI prekės ženklas kitais metais švęs jau 60-ąjį jubiliejų, mitų apie juos sklando dar gana nemažai. Juos galima nesunkiai paneigti pasitelkus faktus“, – teigia BMW ir MINI prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

1 mitas: „Mini“ nesaugūs

Šiuolaikiniai automobiliai, nepriklausomai nuo jų dydžio, gali būti labai saugūs. Pavyzdžiui, naujasis „Mini Countryman“ 2017-aisiais nepriklausomos saugumo organizacijos „Euro NCAP“ bandyme surinko didžiausią įmanomą įvertinimą – 5 žvaigždutes. Puikiai buvo įvertintas tiek suaugusiųjų, tiek ant galinės sėdynės sėdinčių vaikų saugumas.

JAV populiariausiuose IIHS („Insurance Institute for Highway Safety“) tyrimuose 2018-ųjų „Mini Cooper“ beveik visose srityse surinko maksimalius įvertinimus.

2 mitas. „Mini“ nepraktiški

Praktiškumas paprastai apibrėžiamas durų skaičiumi, erdve salone ir bagažinės talpa. Ir čia „Mini“ gali nustebinti gerąja prasme. „Mini Countryman“ ilgis yra vos 4,3 metro – tai kompaktinės klasės krosoveris, tačiau jo bagažinėje telpa net 450 l krovinio. Tai – skaičius, kuriuo dar prieš dešimtmetį didžiuodavosi gerokai didesni universalai.

Be to, „Mini“ šiandien gaminami ir su ketverias duris turinčiu kėbulu – tai palengvina įlipimą į automobilio galinę dalį.

3 mitas. „Mini“ neekonomiški

Mažiausio trejas duris turinčio „Mini Cooper“ su benzininiu varikliu vidutinės degalų sąnaudos tesiekia 4,8 l/100 km, o didžiausio „Countryman“ – 5,5 l/100 km. Net ir speciali galinga „Mini John Cooper Works Clubman“ neprivers dažnai lankytis degalinėje – 231 AG pasiekiantis keturiais ratais varomas automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 6,3 sek., o vidutiniškai suvartoja tik 6,8 l/100 km benzino.

Be to, „Mini Countryman“ galima įsigyti ir su iš tinklo įkraunamu hibridiniu varikliu – jo benzino sąnaudos siekia vos 2,2 l/100 km, nors su 224 AG pasiekiančia jėgaine automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,8 sek.

4 mitas. „Mini“ nepatikimi

Naujų „Mini“ pirkėjai servise paprastai apsilanko atėjus laikui keisti alyvą, stabdžių trinkeles ar pan. Naudotų „Mini“ pirkėjams gali nutikti visko: ypatingai jeigu automobiliui apie 10 metų, nėra žinoma jo aptarnavimų istorija, o kaina – gerokai mažesnė nei rinkos vidurkis. Tokio automobilio pirkimas be patikros autorizuotame servise yra rizikingas.

Kartais mitai apie nepatikimumą atsiranda ir dėl pačių gamintojų sprendimų. Pavyzdžiui, į „Mini“ automobilius 2001–2006 m. buvo montuojamos bepakopės CVT pavarų dėžės, kurių priežiūra reikalavo daugiau dėmesio. Nemažai tais metais pagamintų „Mini“ su automatinėmis dėžėmis įsigijusių žmonių susidūrė su nesklandumais, tad netruko išplisti kalbos apie prastas „Mini“ pavarų dėžes. Tačiau į naujausius modelius montuojamos dviejų sankabų, septynių laipsnių „Steptronic“ pavarų dėžės ne tik užtikrina didžiausią vairavimo malonumą bei efektyvumą, bet ir yra labai patikimos.

5 mitas. „Mini“ brangūs

Trejas duris turinčio „Mini“ kaina prasideda nuo 23 tūkst. eurų, o krosoverio „Countryman“ – nuo 29 tūkst. Tokios kainos „premium“ automobilių segmente neturi analogų.

Be to, „Mini“ ne vienerius metus laikosi įvairiuose ilgiausiai vertę išlaikančių automobilių reitinguose. Geriausia investicija savo klasėse ne kartą buvo pripažinti „Mini One“, „Mini Cooper S Paceman“, „Mini One Convertible“ ir „Mini Cooper“ modeliai. Kaip automobilio efektyvumas bei patikimumas, vertės stabilumas yra itin svarbus kriterijus vertinant investicijos į automobilį efektyvumą.

Pranešimą paskelbė : Eiviltas Paraščiakas, UAB „INK agency“

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
„airBaltic“ pasiekė naują rekordą: 2024 m. skraidino 8,3 mln. keleivių

„airBaltic“ pasiekė naują rekordą: 2024 m. skraidino 8,3 mln. keleivių

Pirmaujanti Baltijos šalių oro linijų bendrovė „airBaltic“ metus baigė istoriniu pasiekimu – 2024 m. buvo pasiektas didžiausias per visą bendrovės istoriją metinis keleivių skaičius. Iš viso aviakompanija pervežė 8,3 mln. keleivių ir atliko 73 300 skrydžių (įskaitant oro linijų ACMI-out operacijas). Preliminarūs 2024 m. duomenys rodo, kad bendrovė taip pat viršijo priešpandeminius rekordus. „2024 m. […]


Minister Sabutis to Pay His First Bilateral Visit to Poland

Minister Sabutis to Pay His First Bilateral Visit to Poland

Mr Eugenijus Sabutis, Lithuanian Minister of Transport and Communications, leaves for Warsaw on Wednesday to meet with Mr Krzysztof Gawkowski, Deputy Prime Minister and Minister of Digital Affairs of Poland, and Mr Dariusz Klimczak, Polish Minister of Infrastructure. During their meetings, the Ministers will discuss bilateral projects and further strengthening of cooperation in the transport […]


„Bolt“ naujiena – nuo šiol verslui siūlo ilgalaikę automobilių nuomą

„Bolt“ naujiena – nuo šiol verslui siūlo ilgalaikę automobilių nuomą

Lietuvoje judumo platforma „Bolt“ ima teikti naują paslaugą verslui – ilgalaikę automobilių nuomą. Nuo šiol įmonės gali ne tik pasinaudoti netoliese esančiu laisvu „Bolt Drive“ automobiliu trumpoms ar kelių dienų kelionėms, bet ir išsinuomoti automobilį keliems ar keliolikai mėnesių. Anot „Bolt“, ši paslauga gali padėti sumažinti poreikį įmonėms turėti nuosavas transporto priemones bei ženkliai palengvinti […]


Kelių transporto paslaugų eksportas per tris 2024 metų ketvirčius mažėjo 3 proc.

Kelių transporto paslaugų eksportas per tris 2024 metų ketvirčius mažėjo 3 proc.

Kasmet augusi krovinių vežimo kelių transportu rinka Lietuvoje pernai susidūrė su sunkumais – įmonės, nors ir išlaikė krovinių apyvartos augimą, tačiau patyrė paslaugų eksporto apimčių sumažėjimą, teigiama Tarptautinio transporto ir logistikos aljanso (TTLA) atliktoje rinkos analizėje. Aljanso pateiktais Lietuvos banko duomenimis, palyginti su tuo pačiu metu 2023-iaisiais, 2024-ųjų sausį–rugsėjį krovininio kelių transporto paslaugų eksportas sumažėjo […]


Pasiruošimas startui: Vilniaus oro uosto naujajame išvykimo terminale vyksta masinis testavimas

Pasiruošimas startui: Vilniaus oro uosto naujajame išvykimo terminale vyksta masinis testavimas

Šeštadienį (sausio 11 d.) Vilniaus oro uoste organizuojamas istorinis renginys – masinis naujojo išvykimo terminalo testavimas. Atlikti testavimą per rekordiškai trumpą laiką dar lapkritį užsiregistravo per 1 000 savanorių. Atvykę į naująjį oro uosto išvykimo terminalą testuotojai pasijaus tarsi tikri šešių skrydžių keleiviai ir padės Lietuvos oro uostų komandoms nustatyti, kaip pasiruošta terminalo atidarymui, numatytam […]


Darbo ir pajamų apsauga: pavėžėjamas daugiau grėsmių nei privalumų?

Darbo ir pajamų apsauga: pavėžėjamas daugiau grėsmių nei privalumų?

Lietuvoje pavėžėjai įprastai dirba pagal individualią veiklą (ĮV), o ne pagal darbo sutartį. Tai, anot specialistų, darbuotojams kelia daugiau grėsmių nei privalumų. „Skaitmeninės darbo platformos (programėlės, kurios sujungia paslaugų teikėjus su klientais) sukuria prieštaringas darbo santykių formas ir trikdo tradicinį darbo organizavimą. Šis verslo modelis apriboja darbuotojų teisę naudotis darbo apsauga“, – teigia Vilniaus universiteto […]